Nekad neddan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neddan

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073560543/

Ditt Hex-ID: steam:1100001425b87df

Vad är din discord tagg? 11neddan

Vem var det som bannade dig? Min broder jakoob10

Bild på banmeddelande: unive.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför staffs/jakoob valde att banna mig. Det var eftersom jag gjorde något helt cp som jag inte vet själv varför jag gjorde. 100% mitt helt egna fel och vet verkligen inte alls varför jag gjorde det haha. Men iaf Jakoob gjorde helt rätt i att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt innan jag blev bannad var att jag ba chillade i gänghuset och en vän som jag känner va lite jobbig emot mig o försökte skjuta mig men missade. Då började allt de cp jag gjorde. Jag använde mig alltså då utav en så kallad modmeny som gjorde att jag kunde gå in i noclip. Jag gick in i noclip och skjöt emot han på grund av att jag helt enkelt var irriterad och arg i stunden på honom. Fattar verkligen inte varför jag gjorde det men aa. Väldigt onödigt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en helt korrekt ban som jag 100% fattar varför jag blev bannad för eftersom det är en av de grövsta regelbrotten jag begick vilket e helt efterblivet av mig. Men jag ångrar det och kommer aldrig göra något liknande igen. Var bara väldigt irriterad på denna personen som försökte skjuta mig i stunden. Har 2 banns de senaste 3 månaderna och de båda är felaktiga så är en helt felfri spelare sedan jag kom tillbaka till servern och kommer att fortsätta vara felfri när jag blir unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare. Senaste två bansen som jag fått senaste 2 månaderna är båda felaktiga, en var för vdm vilket jag hade klipp på att det var dsync så fick unban och sedan en annan som jag inte kommer ihåg vad det var för något. Jag har fler banns som är ifrån längesedan på servern som jag inte heller kommer ihåg vad de är för. Men lite blandat tror jag från längesedan när jag blev bannad lite oftare när man var ny till rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är enkelt. Inte använda mig utav noclip menyn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte börja göra cp saker för att man är arg eller irriterad på någon. Och speciellt inte använde sig utav några tredjepartsmjukvaror

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka