Nekad necrol | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

necrol

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/necrol/

Ditt Hex-ID: 110000109f1cbac

Vad är din discord tagg? necrol#7336

Vem var det som bannade dig? snyggingnen marjalisa från bilfirman

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 9743-65196087668d27196e9dfcac9aa30405.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag beklagar mitt tidigare agerande då jag inte uppträdde på ett acceptabelt sätt och skickade meningslösa och oangripbara gifs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är ledsen för att jag skickade en gif som var dåligt riktat mot Philip. Det är viktigt att visa respekt och professionalitet i alla online-interaktioner och att undvika att skada andra människors känslor. Sådana handlingar kan orsaka negativitet och konflikt, så jag kommer i framtiden att vara mer medveten om mina handlingar och försöka fokusera på att bygga positiva relationer och skapa en inkluderande online-miljö.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var verkligen inget felaktigt ban. det var endast jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare drabbats av bannlysning på grund av min bristande förmåga att följa seriösa RP-regler, såsom powergaming och fear RP. Men efter den händelsen har jag tagit till mig det jag har lärt mig och har arbetat hårt för att förbättra mina RP-färdigheter. Jag har en större förståelse för vikten av att följa regler och att skapa en realistisk och trovärdig RP-miljö. Jag hoppas att få visa mina framsteg och förbättringar genom att få en chans att bevisa att jag har lärt mig och är redo att återgå till en seriös RP-miljö.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det hade varit en mer mogen och ansvarsfull handling av mig om jag hade tänkt till och valt att inte skicka den onödiga gifen. Jag hade kunnat visa mer hänsyn och respekt för andra människor och förbättra online-miljön genom att använda min kommunikationsförmåga på ett konstruktivt och vänligt sätt. I framtiden kommer jag att sträva efter att alltid tänka på de möjliga konsekvenserna av mitt beteende och göra mitt bästa för att agera med mognad och ansvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag erkänner mitt tidigare dåliga beteende och jag lovar att det inte kommer att upprepas. Jag har lärt mig mina misstag och jag är angelägen om att förbättra mig själv. Om jag får chansen att bli unbannad, lovar jag att visa en högre nivå av professionalism och respekt i mina framtida online-interaktioner. Jag är redo att ta ansvar för mina handlingar och göra det som krävs för att göra rätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag verkligen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka