Nekad Ne3mo_rys | Medlem ansökning [KORVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ne3mo_rys

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo Rystedt

Vad är ditt discord namn? Ne3mo#8622

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nashs Rystedt och han är 21 år gammal, han har en bästa kompis som heter Jonas Persson. Nash har haft en ganska tuff barndom hans pappa var kriminell och hans mamma lämna honom vid tidig ålder. När Nash var ungefär 13 år så blev hans pappa skjuten så han hamnade på barnhem. Nash tyckte inte att han blev behandlad bra på barnhemmet. Så en dag så bestämde sig Anas att smitta. Efter de så gick det inte så bra för Anas han bodde hos hans kompis Anas jätte länge. Men en dag så bestämde sig Jonas familj att flytta till staden Lidköping vid 15 års åldern. Då förstördes allt Nash började hänga med kriminella och börja sälja knark i flera år. En dag så blev hans grabb dödad så han fick inget knark att sälja inga pengar han hade ingenting kvar. De sista pengarna han hade så hyrde han en lägenhet i några år. När pengarna var slut så tänkte Nash att han inte kunde vara kvar i stan. Så han plankande på tåget till unvie och så hamna han här

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill vara med och bidra med att hjälpa dom som är skadade och göra det till en bättre plats och göra Unive till den bästa RP som det går att göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla i RP ska kunna ha lika roligt E.x ifall jag vann föra gången ska jag kunna låta dom andra vinna eftersom alla förtjänar att spela för att ha roligt och, spela för roliga scenarion istället för tänka på min egna vinst och dela med mig till dom andra. Kort sagt att alla ska kunna bidra till att få ha det roligt i servern.

Hur hittade du Unive? jag hade en kompis som rekomenderade den här servern och jag testa den och den var rolig att köra på

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Nekad intervju, träna mer på reglerna så att du kan alla. Även konstigt att du sade att du var född 2007 på forumet och 2009 på muntliga, var bara ärlig till nästa gång! Lycka till nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka