Accepterad Ne3mo_rys | Medlem ansökning [Bying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ne3mo_rys

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo Rystedt

Vad är ditt discord namn? Ne3mo#8622

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nash Rystedt, han är 21 år gammal och är född i stockholm på plattan. Nash har en mamma och en pappa som jobbar som läkare så under min uppväxt har pengar och mat på bordet inte varit något problem. Han fick mat när jag vill och jag gick alltid runt mätt. På fritiden så håller Nash på med gym och att bli så stor han kan. Han har som mål att bli en stor person inom gym världen hans mål är att vara med och tävla i mr olympia. Under Nash uppväxt så hade han ju som sagt det väldigt bra, han umgicks med bra personer och var en bra person i skolan samt gymnasiet. Nash skötte betygen och var alltid den bästa han kunde vara för hans föräldrar och medfolket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP och kommer att följa de regler som finns. Jag kommer att försöka se till att alla alltid får en så bra RP upplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egna vinning, utan att man istället spelar för att alla ska ha det så roligt och bra som möjligt.

Hur hittade du Unive? jag hade en kompis som rekomenderade den här servern och jag testa den och den var rolig att köra på

Tillbaka