Nekad Ncurh | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ncurh

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097936751

Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad är ditt discord namn? Hotell Kantarell#5530

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. Igor Limstift är en person från malmö i sverige som är nyinflyttad och är jätte intreserad av bilar och poliser. Hans dröm är att få många snygga bilar och jobba som polis eller på mekonomen. Han har det svårt i livet för hans barndom var inte så bra. Han är fattig och behöver pengar och vill stoppa kriminalitet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har många kompisar på unive och jag tycker om FiveM RP jätte mycket och jag vill så gärna bli polis och sätta stopp för de kriminela och göra staden mer säker där alla kan känna sig trygga. Vill också delta i konversationer i twitter/blocket. Jag tror också det kommer maxa min rp förmåga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat RP serverar innan och tycker om det väldigt mycket. Jag kan också hjälpa till i stan så alla gillar det. Hjälpa folk rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Då blir scenariot kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar. Genom youtube. Det är också typ den populäraste svenska servern.

Tillbaka