Accepterad NCSIL_00 | Medlem ansökning [Oliver1234]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NCSIL_00

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198855707227/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? silence#7068

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Bertil Herbert och han växte upp med sin mamma, pappa och sin duma bror Fredrik Herbert. Bertil och Fredrik var inte inte alltid sams dem bråkade mycket medans hans bror höl på att göra lite små kriminela saker och en dag så dog deras föräldrar i en bil olycka och då hade inte Fredrik eller Bertil någon stans att bo så dem var dem tvungna att flyta från staden och åka till ett foster hem/adopt i en annan stad sen så kom det ett snällt par som frågade både Fredrik och Bertil om dem ville hänga med sen så gick det typ ett år innan Fredrik flyttade hemifrån och sen så såg vi han typ aldrig mer igen så det var bara Bertil med hans låsas pappa och låsas mamma men kevin bryde sig inte men när han skulle till skolan efter 1 år för han hade inte gåt i skolan sen hans föräldrar dog så när han kom dit så kände han att allt var bra tills nästa dag i skolan så började massa folk skratta åt han för han hade skaffat glasögon och att hans låsas pappa hade tappat jobbet så han hade samma kläder på sig och sen så blev det väre för då så började dem i 9an mobba han och trycka ner han i toaleten och slår han och spottar på han men sen efter typ 3 år så slipper han dem och sen så ville han inte gå i skolan längre så han hittade nya dåliga vänner som höll på med kriminaliteten och då blev han inblandad och fick mer och mer problem och tillslut så fick polisen tag på han för att han snattade och så blev han sickad till ett bard doms hem och satt där i 5 år och sen efter 5 år så kom han in till denna stan och tänkte på vad han skulle göra och det han gillar att göra på fritiden är att spela tv spel, kolla på bilar och hans dröm är nog att bli bil ägare över någon bilfirma och aldrig mer hålla på med kriminaliteten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat Unive en stund och nu vill jag ta en större steg in till rp och vad jag menar med det är att skaffa jobb och tjäna pengar, köpa bilar, göra folk skratta, bidra bra social rp och ha bara generellt kul i unive rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill försöka göra servern mer seriös och det tror jag kommer gå lättare ifall jag bli mekonom eftersom det är inte ofta dom är online. Mitt andra sätt att bidra är också att skaffa mycket pengar så jag kan köpa feta bilar och kläder plus att skaffa flera vänner. Jag kommer vara en seriös spelare och som kommer spela som om det vore mitt verkliga liv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag behöver inte alltid vinna liksom ge andra chanser så man kan få mer och bättre RP

Hur hittade du Unive? En vän sa att jag och en annan vän skulle börja köra unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka