Accepterad NCSIL_00 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NCSIL_00

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198855707227/

Ditt Hex-ID: steam:1100001355f5a5b

Vad är din discord tagg? silence2169

Vem var det som bannade dig? Jeppe

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-07 222904.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Först och främst vill jag uttrycka min uppriktiga ånger över mitt beteende och utnyttjandet av en bugg i spelet. Jag inser nu att mitt agerande mot de regler och riktlinjer som ni har fastställt för er server. När det gäller frågan om varför ni valde att banna mig, är jag medveten om att mitt emote abuse och användningen av buggen var ett klart brott mot era regler. Jag insåg inte i stunden att det jag gjorde var en bugg, men det är ingen ursäkt för mitt beteende. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och förstår att de kan ha haft en negativ inverkan på spelet. Jag vill betona att jag är beredd att bevisa att jag kan vara en ansvarsfull och respektfull medlem av Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad, var jag involverad i en situation där jag använde en specifik tangentkombination u och x för att inte behöva vänta på en speciell emote i spelet. Tyvärr visste jag inte vid den tidpunkten att detta utnyttjade en bugg. Jag inser nu att mitt agerande var felaktigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag erkänner att jag inte var medveten om att det jag gjorde var en bugg när jag använde u och x för att hoppa över en emote. Det var ingen felaktig ban från er sida. Jag inser att ni som admin har en viktig uppgift att upprätthålla en rättvis och rolig spelupplevelse för alla spelare på er server. Att utnyttja buggar är inte förenligt med dessa mål. Jag ber om ursäkt för mitt agerande och försäkrar er att jag har lärt mig av detta misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för många olika saker men lärt mig av varje sak så jag tackar han att han bannade mig och sa till mig att man inte fick göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag hade kunnat agera annorlunda genom att vara mer medveten om mina handlingar och deras konsekvenser. Trots att jag såg andra spelare emote abusa genom att trycka u och x, var jag inte medveten om att man inte fick göra det. Jag borde ha sökt information och råd från er admins eller andra mer erfarna spelare för att få klarhet i vad som är tillåtet och inte tillåtet. Jag beklagar verkligen att jag följde andra spelares exempel utan att ifrågasätta deras handlingar. Jag är beredd att lära mig av detta misstag och försäkra er om att jag kommer att vara mer ansvarsfull och respektfull i mina framtida spelupplevelser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket av denna händelsen. Efter att ha blivit bannad och reflekterat över mitt agerande har jag insett vikten av att vara mer medveten om reglerna på er server samt att vara ansvarsfull. Jag har lärt mig att det är mitt eget ansvar som spelare att förstå och följa de fastställda reglerna. Det är inte tillräckligt att förlita sig på andras beteenden eller antaganden. Jag är fast besluten att vara mer hänsynsfull och medveten om att skapa en positiv spelgemenskap. Jag försäkrar er att jag har lärt mig av denna ban och att jag kommer att tillämpa dessa lärdomar i mina framtida spelupplevelser. Jag är redo att ta på mig ansvaret för mina handlingar och följa era regler strikt för att bevara en rättvis och rolig spelupplevelse för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka