Accepterad NCSIL_00 | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NCSIL_00

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198855707227/

Ditt Hex-ID: steam:1100001355f5a5b

Vad är din discord tagg? silence2169

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-19 031009.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mig av powergaming genom att jag inte rpade på skador när jag råkade krasha helikopter in i en byggnad, men samt var jag i ett discord call men mitt gäng och pratade om en situation som hände precis innan händelsen så jag var inte fokuserad på situationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade krasha med en helikopter in i en byggnad och samt powergama jag genom att inte rpa på mina skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel genom att inte rpa på mina skador när jag krokade med helikopter in i byggnaden, men staffen visste inte att vi höll på att prata om en shoot on sight scenario, men jag tycker att jag borde bli unbannad för vi höll på att diskutera shoot on sight scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här ganska många gånger och jag har tagit lärdom får varje en av mina bans men just nu höll jag på med nåt annat som gjorde att jag tänkte inte på spelet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut jag kunde ha tänkte på att kanske rpa på helikopter krashen, men såklart så tänkte jag på spelet just då

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste sluta tänka på andra saker och tänka på spelet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? YESSIR, asså förlåt ifall den it blir bäst rozii

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka