Nekad NCSIL_00 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NCSIL_00

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? silence2169

Ange ditt födelsedatum 9 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv på servern nästan hela tiden för tillfället eftersom jag inte har mycket annat att göra. Jag är dedikerad till att vara närvarande och tillgänglig för att hjälpa till på servern. Men när skolan börjar igen kommer min tillgänglighet förmodligen minska. Jag kommer behöva fokusera på mina skoluppgifter och engagera mig i studierna, vilket kan påverka den tid jag kan spendera på servern.

Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 år tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 https://cdn.discordapp.com/attachments/983094391952506990/1127890639799988294/Screenshot_2023-07-10_111427.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt är en person som är ansvarig för att hantera och upprätthålla ordningen på en server. Deras huvudsakliga uppgift är att hantera användare som beter sig olämpligt, stör serverns funktion eller bryter mot reglerna. En servervakt har befogenhet att utföra åtgärder som att kicka eller banna användare tillfälligt från servern. Utöver dessa grundläggande befogenheter har de ofta tillgång till andra kommandon och verktyg för att underhålla en ren och väl fungerande servermiljö. Dessutom är jag nästan alltid aktiv på servern. Om jag blir anställd som server vakt lovar jag att kicka och banna alla som bryter mot reglerna. Jag betonar också att jag har spelat på servrar och är bekant med reglerna, eftersom jag har varit aktiv i 1 år. Att vara dedikerad och aktiv på servern är också ett fördelaktigt attribut för en servervakt. Men det är viktigt att komma ihåg att en servervakt även bör vara balanserad och följa rättvisa och proportionella åtgärder när de hanterar användare. Att ha en förståelse för gemenskapsbyggande och konfliktlösning är också värdefullt i denna roll.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är intresserad av att bli en servervakt eftersom jag har observerat en överdriven mängd RDM och olämpligt beteende på servern. Jag är motiverad att bidra till att förbättra gemenskapen och skapa en mer positiv spelupplevelse för alla på servern. Som servervakt skulle jag kunna ta itu med dessa problem och arbeta för att främja en tryggare och trevligare spelmiljö för alla spelare på servern. Jag är villig att engagera mig och använda mina erfarenheter och kunskaper för att hjälpa till att förbättra universumet och se till att spelreglerna följs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när spelare utnyttjar spelregler och befogenheter på ett oetiskt sätt. Exempel inkluderar att logga ut och in igen för att återuppliva sig själv efter att ha dödats, samt att som servervakt kicka eller banna någon baserat på personliga preferenser istället för giltiga skäl. Ett annat exempel är när en spelare återupplivar sig omedelbart efter att ha dött för att vinna ett scenario. Korruption och abuse leder oftast till åtgärder, som att förlora servervaktsrollen eller få andra indragna roller. Servervakter bör agera rättvist och objektivt, följa serverns regler och främja en positiv spelgemenskap.

Nekad.
Anledning:
Vart bannad nyligen, efter en ban så måste du vänta 30 dagar innan du får ansöka till Servervakt.

Du får ansöka igen 6 Augusti. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka