Accepterad NCSIL_00 | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NCSIL_00

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? silence2169

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001355f5a5b

Ange ditt födelsedatum 9 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kanske it är den mest aktiva men, jag är aktiv då och då kanske kan vara aktiv 2-8h om dagen beroende på vad jag ska göra, skoldagar och när jag har andra planer kommer minska min aktivitet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 år kanske emot 2

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1156241488137703566/1193645517205418084/image.png?ex=65ad7804&is=659b0304&hm=3dc99c8bf45493feffed9654e8be36a03df80aa12bac4b0f6120109fc35f0c0b&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är där för att minska jobbet på Staffs, medans man rpar som vanlig person. Ser man folk som bryter regler i scenario så väntar man till efter scenariot, t.ex. är det nån som håller på att köra över folk eller slå folk för ingen anledning vid t.ex piren sjukhuset och andra ställen så kan man sv ban eller kicka direkt. Men man som servervakt ska it heller abuse t.ex. som att revive efter man har dött i ett scenario eller kicka, sv banna folk för ingen anledning man ska it heller dv fordon för att få bättre chans i scenario.
Lite Commands jag kan,
Toggle id - För att kunna se id på alla runt kan användas ifall nån snabbt kommer och kör över folk sen snabbt åker därifrån skall it användas i scenarion.
Kick - Kicka nån som bryter regel, Skall it användas i scenario.
Sv ban - Temporärt banna någon som bryter mot regel i 1h Kan förlängas, Skall it användas i scenario.
Revive - Att ressa mig själv elr någon annan, t.ex. kan användas när nån har Rdm elr vdm eller vid miss input. Skall it användas för att vinna scenarion, eller efter man har blivit 12ad eller när man har dött i fordon krasch
Dv - Dv kan användas t.ex. när trasiga fordon står i vägen. Skall it användas för andra anledningar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara ett server vakt (SV) för att påverka samhället positivt och säkerställa en trevlig upplevelse för alla spelare. Jag är bekant med reglerna och tror att jag kan förbättra servern på flera sätt. Jag är engagerad i att vara en ansvarsfull servervakt och göra servern bättre för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag tycker att Abuse och korrpution är ett av dem stora felen man kan göra på Unive och det är två samma fel, tex, abuse är att man överanvänder något som inte är roligt för andra spelare bara för att man kan använda din roll och dina perms bara för att kunna vinna scenario. Exempelvis istället för att gå till apoteket och köpa bandage eller plåster så abusar du med med perms som /revive. Jag skulle aldrig svika Unive om jag fick chansen att bli servervakt, utan jag skulle verkligen göra mitt bästa för att hjälpa till att förbättra servern och se till att alla spelare har en trevlig upplevelse. Jag hoppas verkligen att jag kan få chansen att visa vad jag är kapabel till och hjälpa till att göra servern till en ännu bättre plats för alla.

Vidare på muntlig intervju, du har 48 timmar på dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka