Accepterad NCC1x | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NCC1x

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Helmer

Vad heter du på discord? NCC1x#5870

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är bra då jag spelar fivem näst intill varje dag. Jag har över 1000 timmar på fivem och över 40 timmar de senaste två veckorna. Jag spelar ungefär 2-6 timmar per dag under vardagar och på helger blir de så mycket jag kan och vill.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem 2 oktober 2021 och var medlem till i början av februari 2023. Sedan blev jag bannad från discorden men jag lärde mig av mitt misstag och kom tillbaka som medlem 26 februari 2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/959347834828775454/1091788491039441017/image.png 11 gånger + en discord ban. (Jag klickade ja på blacklist frågan eftersom jag antar att den discord ban räknas som de, eftersom man förlorar alla roller)

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett stort ansvar på servern, hjälper till extremt mycket med de lättare regelbrotten eller problemen så staffs kan fokusera på de grövre. Som servervakt ska problemen komma till dig, du ska alltså inte leta efter problem. Som servervakt har du en del perms som underlättar för staffs arbete, vi som servervakten kan till exempel kicka folk eller banna dom i en timme och sedan skicka det vidare till staffs som förlänger det ifall det behövs. Som servervakt kan du även se folks id med hjälp av /toggleid, har tillgång till revive men ska ej användas om det inte skett en bugg eller liknande. Man kan även använda /dv för att ta bort bilar som står sönder mitt i vägen eller likande. När du är servervakt ska du ha bra rp och ha koll på alla regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till på servern och underlätta för staffs. Jag är polis och det befinner sig mycket folk som lallar och slåss inne på polisstationen som inte lyssnar, då kan servervakt ta tag i det istället för att behöva skriva /report om de. Jag var servervakt tidigare och har rpat ett bra tag så jag har koll på mycket inom rpn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Några exempel är att man kanske revivar sig själv eller någon annan istället för att äta mat eller likande. Eller om man skulle dö av någon anledning och så revivar man sig själv. Eller att man använder perms för sin egen vinst.

Korruption kan vara att man inte bannar sina vänner eller liknande även fast de gör regelbrott bara för att du känner dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka