Accepterad NCC1x | Ansökan till Servervakt [Empa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NCC1x

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Helmer

Vad heter du på discord? NCC1x#5870

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar rätt ofta om jag inte är ute med vänner eller pluggar till prov eller liknande. Men jag skulle gissa på att det blir i alla fall 3-5 timmar på vardagarna, men på helger spelar jag så mycket jag orkar och vill. Det kan vara en hel dag om jag skulle känna för det.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem på unive sedan 2 oktober 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit avstängd 11 gånger men en del är felaktiga och blivit lösta en kort stund efter. Det var även länge sedan jag vart bannad sist. Kopiera in bilden i google eller liknande för att se: https://media.discordapp.net/attachments/959347834828775454/1065656377508372500/image.png?width=599&height=104

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla koll på rp:n fast på en lägre nivå än vad staffs gör. En servervakt ska inte leta efter problem utan man ska ta det som det kommer. man kan säga att en servervakt är en sorts underlättnad för staffsen. En server vakt hår alltså en del perms för att hjälpa till att underlätta, man kan till exempel kicka folk eller stänga av dom i en timme och sedan få den förlängd av en högre staff. Vi kan ägen se folks ID genom att skriva /toggleid istället för att trycka på PgDn. Som servervakt ska man även ha koll på alla regler och bidra med en bra rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill vara servervakt för att hjälpa till på ett enklare sätt. Det begås mycket lall och dålig rp vid många områden och då kan man vara där som ett stöd för att underlätta för staffsen så de slipper ta tag i små ärenden. Jag har varit servervakt tidigare och medlem ett bra tag så jag vet hur det kan vara när man är ny inom rpandet vilket gör att jag kan bedöma vad som ska göras relativt bra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara att jag revivar mig själv för att slippa dö av hunger eller liknande, eller att jag krockar och förlorar en massa HP och lägger en revive för att man inte orkar söka hjälp.

Korruption kan vara att jag använder permsen för mitt eget bästa, till exempel att jag använder revive för att jag ska slippa äta eller liknande. Eller att man sätter på toggleid för att se personers id:n genom väggen eller att jag är med mina vänner och jag ser att de håller på att lalla men jag gör ingenting åt det.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top