Nekad Nba6767 | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nba6767

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer

Vad är ditt discord namn? Nba6767

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yasin Svensson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll vill nå sina drömmar och behandlar alla så som dom behandlar han

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han hade en jobbig uppväxt med knark och droger han behövde sno för få mat nu så vill han ansöka till polis så inte fler barn ska hamna snett som med han så han vill visa alla att han kan göra skillnad för barnen i samhället

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roligare rp troligare för personligen vill jag ha äkta rp som inte är lalligt vet att denna servern är bra därför vill jag joina denna kommer bara vara aktiv på denhär servern då så mesta delen kommer jag va inne

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har inte brutit några regler läser dom väldigt noga så inget fel händer eller om jag ser någon annan göra fel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm Random death match när man dödar utan anledning vdm använder sitt fordon som ett vapen drar rp tillexempel om man har en pistol riktad ska man va rädd inte bara lalla runt för man vet de är spel de ska va så verkligt new Life rule man måste glömma bort allt när man dör man ska inte komma ihåg något

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? 100 procent seriös vill verkligen bli medlem på just denna servern för känner detta är rätt för mig som vill ha bra rp och seriös tack för mig

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.
Anledning: inte besvarat på mitt medelande eller verifierad
Du får ansöka igen om 48h, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka