Nekad NBㅤ | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NBㅤ

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? tatsychicken

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Fågel växte upp i en trygg och stabil familj med sina föräldrar Aleka och Örn och sin lillebror Tomak. Familjen hade det bra ekonomiskt, så Fågel behövde aldrig oroa sig för pengar. När han började skolan, träffade han sina bästa vänner Lukas, Olof och Ante. De var alltid tillsammans, hade kul och drömde om att bli populära. Men istället för att bli de coola barnen blev de lite töntiga eftersom de fokuserade mycket på att få bra betyg och göra sina föräldrar stolta.

I årskurs två blev de påverkade av äldre elever som sa att man var cool om man struntade i skolan. För att passa in började de slarva med sina studier, men deras föräldrar fick snart nys om det och tog ett allvarligt snack med dem. Det gjorde att de insåg hur viktigt det var med skolan och återigen fokuserade på sina studier. De nådde toppbetyg och såg skolan som ett slags jobb där de lade ner allt sitt fokus, även om de fortfarande hade roligt på fritiden.

När de kom till årskurs sex, började Ante tycka att skolan var tråkig och började umgås med sin storebror Ben och hans äldre vänner. De började snatta från affärer, leka med eld och spränga saker. Det eskalerade till att de krossade bilrutor och busshållplatser, men en snäll person som tog dem på bar gärning lät dem gå med en varning. Efter det började de klottra och nästan åkte fast flera gånger. Till slut började de umgås med ännu äldre ungdomar.

Fågel, Lukas och Olof blev väldigt oroliga för Ante och pratade med Antes och Bens föräldrar. Föräldrarna gav Ante utegångsförbud, men han och Ben smet ut på nätterna och spelade datorspel under dagarna. Ante och Ben började röka gräs, vilket kostade mycket pengar, så de använde nästan alla sina pengar på droger. Deras vänner och föräldrar försökte flera gånger få Ante på rätt spår igen, men han gled djupare in i kriminalitet.

Fågel och hans vänner fortsatte att fokusera på skolan och gick ut med bra betyg. De började på olika gymnasium, medan Ante tog en paus och funderade på att hoppa av helt. Fågel, som alltid drömt om att bli polis, fortsatte sina studier och kom närmare sin dröm.

Under en praktikdag som polis såg Fågel sin gamla vän Ante sälja droger. Han lät honom gå med en varning och försökte prata med honom, men Ante fortsatte ändå på sin kriminella bana. Ante hamnade till slut på en anstalt för ett mindre brott eftersom han fyllde år sent och inte kunde dömas till vanligt fängelse. När han kom ut, insåg han att han behövde förändra sitt liv. Han hade förlorat sin bror Ben till kriminaliteten och ville inte gå samma öde till mötes.

Med stöd från Fågel och deras gamla vänner, började Ante på gymnasiet igen och fokuserade på att bygga en bättre framtid. Fågel, som fortfarande studerade till polis, höll kontakten med Ante och hjälpte honom att hålla sig på rätt väg. Olof jobbade på en bilfirma och hade redan hunnit skaffa både fru och barn, medan Lukas jobbade hårt med sina affärsidéer för att kunna leva bekvämt senare i livet.

Trots deras olika vägar var de alla glada över att Ante hade hittat tillbaka. Fågel fortsatte sina studier till polis, Olof njöt av sitt familjeliv, och Lukas strävade efter framgång i sina affärer. De såg ljust på framtiden och var stolta över att de hade lyckats hålla kontakten och stötta varandra genom livets alla utmaningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle kunna bidra med många långa, utdragna scenarion med en hög rp nivå som även blir roligt för båda partners, om jag blir godkänd på båda whitelist delar så kommer jag försöka bli polis då jag tycker det är ett väldigt intressant jobb både i verkligheten och inom rpn där jag och om jag lyckas kommer jag försöka lägga ner tid för att kunna förbättra min rp på både många små detaljer som i slutändan gör skillnad men även kommer försöka lägga ner tid och försöka att alltid rapportera in om någon gör fel samt att säga till och försöka lära dom som gör fel så dom flesta får en andra chans att göra om och göra rätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar för det man borde spela för inom rp. Det man borde spela efter är att ha roligt göra många bra samt utvecklade scenarion som är roligt för båda partners och att man inte bryr sig om att vinna utan att man ser det som en liten bonus vilket absolut inte måste eller ska hända hela tiden sen kan det ju vara att man vinner scenarion rätt så ofta men om man gör det absolut hela tiden så försvinner ju det roliga att rpa.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag kan i princip alla regler sen när jag spelade fivem för flera månader sedan men jag läste igenom dem nyss också | Sunt förnuft = tänka logiskt hela tiden | Cop bait = inte försöka få polisens uppmärksamhet | NLR = inte komma ihåg något från ett scenario du dog i.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på 48h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka