Nekad naz1r. | Medlem ansökning | Slice1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

naz1r.

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Naz1r.

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2023

Berätta om din karaktär. Abdi är en 28 årig manlig karaktär som växte upp och bor i staden Unive. Abdi hade det svårt i hans barndom med en pappa som var missbrukare och langare detta ledde till konflikter i hemmet som oftast löstes med våld. Abdis pappa åkte in i fängelse på livstid när han var 12 år gammal efter att han brutalt misshandlat en kille till döds efter han inte betalde för drogerna han skulle köpa. Eftersom Abdi växte up i en miljö där han bara såg kaos, pengar, fängelse eller död så gick han naturligt den kriminella vägen. Mellan åldern 12 till 16 år så gjorde han allt från att beckna till att misshandla men efter hans vän blev klippt så insåg han att det var extremt lätt att gå ifrån att lalla runt till att ligga i en kista så efter den händelsen så gick han ut ur livet och försökte fokuserade på sig själv men alla händelser som han har upplevt har lämnat han känslokall och alltid på sin vakt. Det enda som hjälper Abdi att ta det lugnt är att fixa bilar som är hans enda intresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög RP nivå och en aktiv och lojal spelare. Jag kommer skapa många sociala och roliga scenarion och välutvecklade scenarion. Såklart kan jag alla grundregler så ni kommer få en lojal, rolig och en bra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att alla ska kunna vinna i ett scenario och att alla ska ha det roligt så oavsett om du typ dör i ett scenario så ska du inte bli sur typ utan det ska fortfarande vara roligt.

Hur hittade du Unive? Youtube, kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka