Nekad Naye | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naye

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ditt discord namn: 0naye0

Ditt Hex-ID: steam:110000117209864

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krimroll

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs med tanke på att jag hade fått ban under min period som test-medlem. Vilket jag inte ens visste hur jag hade då jag blev test-medlem för över en månad sedan.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är helt felaktigt då min bann var superfelaktig. Allting började med att 2 grabbar står och campar utanför vårt gänghus och därefter börjar följa efter oss när vi åker förbi. Då dom följer oss ett tag så väljer 2 av våra grabbar att hoppa ut och fråga vad dom vill, dom blir skottade mot och blir dödade, då hoppar jag och min boss ut från bilen och skjuter dom båda. Då tyckte Saga att jag istället för att döda dom skulle köra socialrp och kidnappa dom med mera. När två av våra medlemmar ligger döda på backen och polisen är kallad till plats, ska vi bara lämna våra grabbar då och kidnappa eller ska vi försöka få med dom till sjukhus och undvika att dom får vapenbrott av polisen. Blir ju helt fel i situationen om ni förstår mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Bevis finns hos er på discord, även beviset är bristande då jag har fått förklarat att det är ett 2 sekunders klipp som jag används med bevis.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du gjorde en ban överklagan och inte beslutsöverklagan. Därför är bannen korrekt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka