Inaktuell Nayaliciouz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nayaliciouz

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Cecilia

Ditt discordnamn: Nayaliciouz

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 1989

Varför ska just du bli staff? Anledningen till att jag vill bli staff(helper) är just som det låter, jag vill hjälpa till där jag behövs. Utöver när jag rpar är jag en genuint trevlig och positiv person, går in i ett samtal open minded och lyssnar gärna när andra har problem. Jag har bra koll på hur man använder commands ig, jag har bra koll på vart rp-nivån bör ligga och jag tar inte illa upp lätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Fortfarande mycket lall. Vill försöka hjälpa till med att bli av med problemspelare samt minska dramat som lätt kommer upp ingame (såsom tex mycket onödiga supporthoppningar, eller att man vänder dövörat till för man "inte orkar ta det nu")

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kommunikation är A och O, öppen dialog.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? 110% viktigt, man ska alltid tänka på att man är ett företags ansikte utåt, men ska ALLTID förregå med gott exempel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Pluggar just nu, men mycket är på distans. Jag kommer vara aktiv eftermiddagar/kvällar mest men ibland även dagtid.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 9 februari 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff innan och servervakt. Har varit supportansvarig och eventansvarig.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka