Accepterad Nayalicious | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nayaliciouz

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Cecilia

Vad heter du på discord? Nayalicious|Alissa Jensen#9455

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 1989

Beskriv din dagliga aktivitet. RPar just nu som laglig. Jobbar på AutoExperten där jag är biträdande chef under Berra. Jag spelar oftast mellan 13.00-03.00.
Ut över detta åker jag gärna runt och kollar vad som händer i stan (besöker gärna piren, torget, gruvan m.m).

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 9/2-2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej bifoga bild, men har ej blivit bannad innan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ser till att folk sköter sig och håller sig till reglerna. De agerar ungeför som mods "extra tumme" och hjälper till där de kan. De kan endast kicka folk från servern, de kan alltså inte banna. Servervakter finns för att RPn ska hålla en så hög och BRA nivå som möjligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Blandade anledningar, men största är väl att när jag spelar mot de lite senare timmarna så är där oftast ingen SV tillgänglig när folk gå bananas (VDM osv) samt så hade det varit skönt då jag är streamer att kunna göra en snabb kick på streamsnipers.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption, exempel: En av dina vänner begår ett serverbrott. Istället för att kicka personen alternativ anmäla till mods, vänder du andra kinden till och låtsas som ingenting.
Abuse, exempel: Din kompis spelar och har kul. Men du kickar personen hela tiden för att du tycker det är kul. Alternativt kickar någon utan anledning bara för att du kan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka