Nekad Nawihutten | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nawihutten

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David Eriksson

Vad är ditt discord namn? Nawi#7040

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. 25 år, arbetsvillig social och framåt kille. Han har precis kommit ut ur ett långvarigt förhållande och känner att han vill ta det lugnt ett tag framöver. Intressen är att umgås med sina vänner, sporta, samt uteliv. Strävar efter att hjälpa människor som är i nöd. Är mest nyfiken på yrken inom vård och omsorg. Ser fram emot att träffa nya människor och sprida glädje.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa människor som behöver något/någon, ifall någon mår dåligt och vill prata av sig. Finnas där för andra.
Det som är mest lockande är att kunna ha kul såklart, det kommer jag definitivt ha och se till att dem andra har lika kul. Även att kunna förhindra mobbning, säga ifrån när något är olämpligt är viktigt för mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska kunna ta del av kakan, orättvisa skapas ifall vissa sitter på mer makt än andra. Absolut att ena parten kan ha mer rikedomar än andra. Jag menar mest att i sociala sammanhang så ska man alltid se till att allt väger lika, fair and square helt enkelt. Motparten ska känna sig lika hörd som dig själv.

Hur hittade du Unive? Google-sökning

Senast ändrad:
Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka