Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pierrenavy02
Vad är ditt namn i verkligheten? pierre boström
Vad är ditt discord namn? navy#1773
Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2002
Berätta om din karaktär. max gitti är en 19 årig kille som är nyinflyttad till stan, har nyligen skaffat ett jobb på postnord och försöker skaffa vänner och kontakter på fritiden. han har bott i andra städer tidigare men vill börja om på nytt, trevlig kille som inte söker bråk men han är även rakryggad och kanske tänker på sig själv lite för mycket ibland.
Varför ska just du bli whitelistad? har spelat på andra fivem tidigare för nått år sen men vill börja med det igen då jag tycker att det är roligt, tycker servern är bra då den har många spelare och mycket att göra men ändå verkar den seriös. man blir mött med bra struktur och respekt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur hittade du Unive? sökte på google fivem servar sverige hamna på nån topplista och såg många som var online och testade då den var öppen.
Vad har du för mål med ditt rollspel? skulle vilja göra en krimansökan och börja med det men hört att det är svårt så tills dess vill jag bara jobba, träffa folk, skaffa pengar och så småning om köpa mer och mer saker som bilar. vill skaffa kontakter och lära känna folk på servern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?
Vad är ditt namn i verkligheten? pierre boström
Vad är ditt discord namn? navy#1773
Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2002
Berätta om din karaktär. max gitti är en 19 årig kille som är nyinflyttad till stan, har nyligen skaffat ett jobb på postnord och försöker skaffa vänner och kontakter på fritiden. han har bott i andra städer tidigare men vill börja om på nytt, trevlig kille som inte söker bråk men han är även rakryggad och kanske tänker på sig själv lite för mycket ibland.
Varför ska just du bli whitelistad? har spelat på andra fivem tidigare för nått år sen men vill börja med det igen då jag tycker att det är roligt, tycker servern är bra då den har många spelare och mycket att göra men ändå verkar den seriös. man blir mött med bra struktur och respekt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur hittade du Unive? sökte på google fivem servar sverige hamna på nån topplista och såg många som var online och testade då den var öppen.
Vad har du för mål med ditt rollspel? skulle vilja göra en krimansökan och börja med det men hört att det är svårt så tills dess vill jag bara jobba, träffa folk, skaffa pengar och så småning om köpa mer och mer saker som bilar. vill skaffa kontakter och lära känna folk på servern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?