Accepterad navinta1221 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alz

Aktiv Medlem
Meddelanden
603
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060611345/

Ditt Hex-ID: 11000014195f111

Vad är din discord tagg? GBG#4009

Vem var det som bannade dig? ABBA

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230109_154743.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde banna mig för att jag var kriminell utan att ha krim men jag kommer aldrig göra om samma sak igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade en pistol på mig utan att jag hade krim rollen men jag kommer aldrig göra det igen jag ber så hemskt mycket ursäkt att jag gjorde det som jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte ett felaktig ban för det var mitt fel att jag hade en pistol på mig utan krim rollen jag viste inte att man behövde krim för det men jag ber så hemskt mycker ursäkt om ni väljer att unbana mig så kommer mi aldrig se mig göra samma sak snälla ge mig en t chans för jag ska köpa krim rollen idag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har nästan aldrig blivit bannad ungefär 3 till 4 gånger tror jag en av dom för jag lyssnade inte på polisen så jag fick 2 veckor avstängd och för vdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämnad vapned där den va och inte ta upp den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska vara krim utan att ha krim rollen men snälla ge mig en till chans jag kommer aldrig göra de igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka