Accepterad Navidcwhy | Medlem ansökning [erikozzt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Navidcwhy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Navidcwhy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Navid

Vad är ditt discord namn? Navid#5770

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Person som jobbar med logik och hatar när man måste ta till sig våld. Min karaktär är 19 år gammal och har en liten cirkel med starka känslor till vardera person. Karaktären är intresserad av bilar men också umgänge och visar intresse för nytt folk. Min karaktär är dock väldigt skeptiskt mot folk som försöker gå med i den lilla cirkeln och tenderar till att lyssna vad andra i just den cirkeln har att säga om detta. Som sagt tidigare är våld hatad av min karaktär och undviker helst detta. Ifall våld måste användas håller inte karaktären emot och slåss tills det ej sker något motstånd. Till sist är karaktären rädd om sina nära och vad som än händer sina nära kommer karaktären göra allt för att göra det bättre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har spelat FiveM i ungefär 3 år samt drev en servern runt 2018 (Swedish Empire Roleplay). Har jobbat som allt möjligt från polis till kriminell till bilförsäljare. Kommer bidra med att skapa sjuka samt otroliga scenarios där alla parter som medverkar kan hålla med om att scenariot var bra byggt utan att klaga på resultatet. Målet är att alla ska kunna gå från scenariot utan att folk ska klaga till support och liknande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Blev rekommenderade av vänner och gav staden en chans. Majoriteten var seriösa vilket engagerade mig mer till att spela på servern. Vill utbreda mig i servern och se vad mer servern har att bjuda på.

Hur hittade du Unive? Rekommendation.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som sagt tidigare vill jag skapa otroliga scenarios utan gnäll och tjafs efteråt. Vill att alla ska vara glada efteråt och kan gå vidare med det som har hänt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära mig mer om folk och i vissa fall lära känna fler människor utom rollspelet och säkerligen få nya kontakter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja. Har jobb under dagen men är hemma innan 16 så hinner vara aktiv tills midnatt varje dag. Runt 8-9 rollspel kan jag ordna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka