Nekad Navidcwhy | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Navidcwhy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Navidcwhy/

Ditt Hex-ID: 11000010a4c7cec

Vad är din discord tagg? Navid#5770

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står "~Bosse"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Diskuterade ban i supportkanalen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i en supportkanal men flera andra personer då vi endast lyssnade när en annan personer skyddade sig själv från sin ban. Bara för att vi satt i kanalen helt tysta så valde någon staff att banna alla som satt i kanalen permanent från discord och fivem servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var en felaktig ban då jag endast satt i kanalen och lyssnade. Någon staff drog alla personer i kanalen över en kant och bannade alla permanent.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad tidigare i sjukhuset då jag råkade säga "det står att jag inte kan" när jag försöka sätta mig på en rullstol. Det var en hestig situation med mycket skrik mellan mig och min kompis och jag omedvetet råkade slänga ut mig den kommentaren. Jag har lärt mig att vara mer försiktig med mina ord och alltid hålla mig i karaktär vad som än händer ingame. Detta skedde för ungefär 1 månad sedan. Det andra tror jag att det handlar om fel från vår sida och regeln vi bryter är FearRP. Vi åker tillbaka till banken medvetna om att dessa personer har vapen och det är det som får oss bannade. Vi visade inte direkt att vi värnade mot vårt liv när vi åkte tillbaka men för vårt försvar så var vi väldigt fokuserade i vad som hölls i handen och hur intensiv situationen var ifall något var påväg att hända. Så fort vi såg att en pistol blev framdragen åkte vi därifrån så snabbt det bara gick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I denna situation skulle jag inte suttit i kanalen från första början. Skulle bara brytt om mig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Diskutera inte ban i discord.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka