Accepterad Navidcwhy | Ban överklagan [Magronäs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Navidcwhy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Navidcwhy/

Ditt Hex-ID: 11000010a4c7cec

Vad är din discord tagg? Navid#5770

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står inget förutom "~320master"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FearRP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan person satt i en Camaro SS påväg mot stora banken för att hämta ut bankkort. Medans vi hämtar ut bankkort så möts vi av ett gäng tjejer som väljer att prata med oss medans vi hämtar bankkort. De varnar oss om att gå ut ur banken men vi valde att fortsätta in och hämta våra kort. När vi kommer ut sätter vi oss i vår bil och startar motorn. När motorn är startad pratar vi med tjejerna och från ingenstans väljer en av dessa tjejer att dra fram ett vapen. Vi ser att vapnet är i handen och kör iväg innan hon hinner att sikta. Precis när vi kör iväg hör vi henne skrika "ut ur bilen". Efter att vi hade kört en liten bit ifrån ringer vi polisen och väntar tills de har svarat på mitt meddelande. När vi får svar så väljer vi att ta bilder på dessa personer och kör fram till dessa igen, inga pistoler eller något var i handen vid denna tid. Vi hinner inte ta bilder och bemöts av en annan svart bil som kör fram med två andra tjejer i bilen. En av dessa tjejer, med rosa hår, tar på sig mask och tar fram ett vapen. I panik försöker jag fly platsen innan hon hinner sikta dock skjuter hon mot bilen men missar alla skott. Vi ser också personer köra mot banken och kör mot de för att varna om det som händer, men när vi kör mot dessa till banken ser vi de bli tagna som gisslan innan vi hinner varna och vi återigen hamnar i en situation där vi måste åka därifrån för att ej bli beskjutna som förr. Det är först efter vi kör iväg som vi blir bannade permanent utan anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det handlar om fel från vår sida och regeln vi bryter är FearRP. Vi åker tillbaka till banken medvetna om att dessa personer har vapen och det är det som får oss bannade. Vi visade inte direkt att vi värnade mot vårt liv när vi åkte tillbaka men för vårt försvar så var vi väldigt fokuserade i vad som hölls i handen och hur intensiv situationen var ifall något var påväg att hända. Så fort vi såg att en pistol blev framdragen åkte vi därifrån så snabbt det bara gick.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad tidigare i sjukhuset då jag råkade säga "det står att jag inte kan" när jag försöka sätta mig på en rullstol. Det var en hestig situation med mycket skrik mellan mig och min kompis och jag omedvetet råkade slänga ut mig den kommentaren. Jag har lärt mig att vara mer försiktig med mina ord och alltid hålla mig i karaktär vad som än händer ingame.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När vi väl fick pistoler siktade mot oss och sedan åkte iväg skulle vi ej åkt tillbaka till platsen. Vi skulle istället avvaktat på avstånd och inväntat polis till platsen. Vi skulle inte heller ha följt efter människorna som tyvärr blev gisslan till ett rån vilket ledde till att vi behövde fly från situationen ännu en gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Värna mer om mitt liv och vid minsta lilla tillfälle mitt liv kan sättas på spel måste jag vara försiktig med vad och varför jag gör. Denna situation ska inte hända igen och jag kommer göra allt jag kan med den kunskap jag har fått med mig från detta scenario att motverka liknande situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka