Nekad Navara_Pöjken1337 | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kycklingrulle

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199026649142/

Vad är ditt namn i verkligheten? Reuben Dahlgren

Vad är ditt discord namn? navara_pöjken1337#0162

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Neo Svensson heter han han är en man på 34 år och han jobbar ingenstans. Neo hade nästan en för bra uppväxt. Han fick allt han ville ha. Han bodde i umeo i ett mellan stort hus med sin farsa och hans hund. Hans pappa jobbade som flyttleverantör och neo fick ofta ta hand om hans hund .Men när han fyllde 18 så flyttade han till staden intense. där han jobbade som postnord sen efter 4år på postnord blev han polis. inom polisen kom han långt han blev yttre befäl och han var en bra polis. men sen efter10 år så flyttade han till staden lynx där han jobbade på bennys men han tyckte inte bennys passade honnom så efter 2 år flyttade han hit till unive. han flyttade hit för 1 vecka sen och du så vill han bli godtjänd i staden. neo har alltid velat bli polis igen sen han flyttade från intense det är därför att han saknade allt inom yrket polis. neo är en snäll och rolig person som kan allt inom yrket polis men om neo inte lyckas bli polis så ska han endå försöka att få något jobb som liknar yrket polis. men han hoppas att han kan bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive eftersom jag har ganska stor erfarenhet av rollspel och rollspelande och vill lyckas bli vän med folk inom rpn. Jag vill också ge folk bra upplevelse och roliga scenarion/minen som kommer klippas och vara kvar i huvudet. Jag kan alla regler okej av Fivem rp regler och era discord regler och ingame. jag vill även få folk att rpa roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har sätt många som kör på den och folk säger att det är en bra server och den verkar bra. jag blir också intresserad av att jag ser många streamers som kör på servern och då ser rpn rolig och bra ut och jag söker en bra och rolig rp server

Hur hittade du Unive? jag har sätt streamers och polare som kör/körde på den och det var så jag hitta unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål inom RPn är att få folk att tycka att min rp är på en bra nivå och att få folk att tycka min rp är bra. jag vill även hjälpa andra med doms rp och få dom att ha det roligt och kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få nya kontakter å polare, har fått många bra vänner från rp som jag håller kontakten med idag så hoppas på fler.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope, jag har varit ddosad i snart 3 veckor men nu är jag tillbaks så jag söker en rolig och bra server somsagt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka