Accepterad Navara_Pöjken1337 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kycklingrulle

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199026649142/

Vad är ditt namn i verkligheten? Reuben Dahlgren

Vad är ditt discord namn? Kycklingrulle#0162

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theodor han är 34 år gammal och kommer från Norrland Totte har haft en tuff uppväxt då hans mamma och syster dog i en bilkrock när han var 13 år gammal. I skolan var Totte duktig han hade nästan A i varje ämne och hans favorit ämne var idrott. När Totte var 14 fick han en Nissan navara EPA som han fixade upp tills han var 15 och tog körkort. Efter han tog körkort började han åka runt och ströga med sina kompisar men han blev inte en dålig eparaggare som dom flesta som har EPA blir utan han var bra i skolan och han fick många tjejer men han har bara haft en tjej som han har idag även. När Totte blev 20 köpte han sin första riktiga bil det var en Audi rs4 och den började han fixa han sparade i 1 år sen började han köpa nytt avgas system och han köpte nya fälgar han köpte nya dämpare sen började han fixa bilen bilen blev så bra att han åkte och byte färg på den till matt svart den blev så bra så han inte kunde tro sina ögon så han åkte på varje bilträff dom hade i Norrland och han var så glad tills 1 dag så han körde ner i diket och bilen gick sönder totalt Totte blev in skjutsad till sjukhus där han fick gipsa en arm ett ben och sen hade han brutit revbenet. Totte var så ledsen för att allt han hade gjort dom senaste åren var helt borta. Men han friskade till sig och bytte jobb till en bilfirma där han kännade mycket pengar och nu så flyttar han hit där han ska försöka hitta ett nytt jobb och försöka leva livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag vill kunna utveckla servern på ett bra sett och utvekla lite mer specifikt inom bilmekaniks livet och göra mekonomen eller så till en bättre arbets plats och kunna lära känna nya vänner och som sagt gillar jag att hålla på med bilar så jag skulle gärna vilja jobba inom bil området och kunna utveckla deras arbets plats och göra den bättre på ett bra sätt Men jag kommer bidra med mycket bra RPande. Och om jag ser något större brott mot era regler så kommer jag rapportera det. Jag spelar också ofta in med OBS när jag spelar. Det är bra för er eftersom jag då kan visa filmklipp på folk som beter sig bra och dåligt. Bryter mot regler m.m. Det är typ det jag kommer bidra med och varför jag vill bli whitelistad. Som sagt, gillar denna server mycket och kommer bara spela på denna och ingen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har sätt många som kör på den och folk säger att det är en bra server och den verkar bra. jag blir också intresserad av att jag ser många streamers som kör på servern och då ser rpn rolig och bra ut och jag söker en bra och rolig rp server

Hur hittade du Unive? streamern cosmo_bt är jag sub på så jag har snackat med han ibland och han ser ut att ha det sjuk roligt så jag tänkte vrf inte bli medlem och sprida kärlek och glädje på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med rollspel är att hitta en bra server som unive som man kan hitta många kompisar på och skapa roliga och bra scenarion som man kan titta tillbaka på

Vad har du som mål att uppnå på Unive? på unive har jag 1 mål att hitta nya och roliga vänner även få en bra roll som streamer rollen för jag streamar då och då här på unive och skulle vilja bli en del av unives community. jag har också ett mål att hitta ett bra jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är bara på unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka