Nekad Navara_Pöjken1337 | Chef-jobb ansökan (Gunnar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kycklingrulle

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Reuben

Vad heter du på discord? Kycklingrulle#0162

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 800+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef eftersom att jag ser att det inte finns någon rikspolischef på server! Såklart är det bara en av anledningarna jag vill bli chef. Jag vill såklart också bli chef eftersom att jag vet att jag kan skapa bra scenarion inom just polisen. Jag vill bli chef eftersom att jag vet att jag kan klara av pressen med tanke på min tidigare erfarenhet som chef. Jag tycker att ni har en bra server och jag vill involvera mig mer inom den. Jag vill bli chef inom polismyndigheten eftersom att jag är redo att lägga ner mycket tid och arbete med at få polismyndigheten att fungera med flyt. Jag vill bli chef inom polisen eftersom att jag kommer vara väldigt aktiv och jag kommer se till att den minskas kriminalitet i staden.. Jag vill ha jobbet som chef eftersom att jag har mycket tidigare chef erfarenheter som nämnt tidigare jag kommer också ta väldigt bra hand om mina anställda och göra så att dem har så bra arbets förhållanden som möjligt. Jag vill bli chef inom polisen för att pröva en ny utmaning som jag kan lägga ner mycket tid på. Jag vill få chefspositionen eftersom att jag har redan en hel del idéer för vad jag kan göra inom Polismyndigheten. Jag vill bli chef inom yrket eftersom att jag kommer hålla alla som jobbar inom polismyndigheten till hög standard och se till att alla beter sig professionellt när dem representerar polismyndigheten bra. Jag är intresserad att bli chef eftersom jag är nuvarande faktiskt är arbetslös men har varit polis Yttre Befäl innan inom polismyndigheten och jag märker att de inom polismyndigheten kan så otroligt mycket mer, och nu när vi inte har någon chef så har vi ingen som kan sätta styr på myndigheten. Så de är en större anledning varför jag är intresserad, jag vill få styr på de hela. Men jag vill även förändra polismyndigheten i sig, många kör runt ensamma i polisbilar och jag ska se till att alla hittar någon dom kan vara med. Jag vill även införa sjöräddning, alltså att polismyndigheten använder 4 sitsig gummibåt till att håla koll i vattnet även. jag vill se till kustbevakning börjar bli mer aktiva. Jo, jag har många ideer som kan fungera eftersom vi har personal för de, men dessa ideer fungerar inte i nuläget eftersom chefen har sagt upp sig. vrf ska jag just bli chef? Jo, jag har väldigt breda erfarenheter för att leda större grupper och jag har extrema intressen med polisen. Jag funderar till och med på att införa i polismyndigheten att man skall utbilda sig i olika situationer så alla poliser vet vad de skall göra. I nuläget blir du anställd och sedan polis på en gång! Men jag tycker att de inte borde vara okej! Alltså jag vill införa mer utbildning och bredare polismyndighet. jag kommer ta hand om rollen chef inom polisen bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har alla erfarenheter som behövs jag vet hur utbildningarna fukar jag vet hur man ska bete sig jag vet alla förkortningar och jag kommer tahand om alla polier på polismyndigheten som om dom var mina barn. jag har snart 1000 timmar på spelet och jag känner mig redo att ta hand om rollen polischef.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Theodor Andersson han är 34 år gammal och kommer från Norrland. Tedde har haft en tuff uppväxt då hans mamma och syster dog i en bilkrock när han var 13 år gammal. I skolan var Tedde duktig han hade nästan A i varje ämne och hans favorit ämne var idrott. När Tedde var 14 fick han en Nissan Navara EPA som han fixade upp tills han var 15 och tog körkort. Efter han tog körkort började han åka runt och ströga med sina kompisar men han blev inte en dålig eparaggare som dom flesta som har EPA blir utan han var bra i skolan och han fick många tjejer men han har bara haft en tjej som han har idag även. När Tedde blev 20 köpte han sin första riktiga bil det var en Audi rs4 och den började han fixa han sparade i 1 år sen började han köpa nytt avgas system och han köpte nya fälgar han köpte nya dämpare sen började han fixa bilen bilen blev så bra att han åkte och byte färg på den till matt svart den blev så bra så han inte kunde tro sina ögon så han åkte på varje bilträff dom hade i Norrland och han var så glad tills 1 dag så han körde ner i diket och bilen gick sönder totalt Tedde blev in skjutsad till sjukhus där han fick gipsa en arm ett ben och sen hade han brutit revbenet. Tedde var så ledsen för att allt han hade gjort dom senaste åren var helt borta. Men han friskade till sig och bytte jobb till en bilfirma där han känade mycket pengar och nu så flyttar han hit där han ska försöka hitta ett nytt jobb och försöka leva livet.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart unive är den bästa servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive

Har du läst våra Regler? ja

-rep när jag läser igenom din ansökan får man känslan att du inte är så kunnig inom yrket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka