Nekad nattee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nattee

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198860527003/

Ditt Hex-ID: steam:110000135a8e59b

Vad är din discord tagg? Beetlejuice#7752

Vem var det som bannade dig? 1johansson

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-03 225038.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag kör krim utan krim. Min dator krashar väldigt mycket spelar på en dell laptop och det laggar ganska mycket så mitt spel brukar krasha 8 gånger på 1 dag typ. Om jag vill va krimminel ska jag köpa krim nu hade jag inte köpt krim och hade kniv basebool trä och sånt m.m. Flera krimminela saatt man som medlem fick ha kniv och basebool trä men inte pistol och det vet jag nu att man inte får Jag vill göra en ny karaktär och börja om på nytt och köpa krim och jag vill vara krimminel. Det med rdm var mitt fel jag blev fan skit arg o lite ledsen för fler personer dödade mig om och om igen och slog mig direkt jag sprang ut ur sjukhuset. Jag fick tag på kniv av en kille som heter karre och han e krimminel och trodde han visste vad medborgare fick ha och inte ha. Jag lootade folk för dem inte skulle knihugga mig eller skjuta mig för orkar inte dö hela tiden för man kan inte göra nånting om man inte har tillgäng till nycklar eller nånting. Jätte många andra personer har lootat mig när dem har dötat mig och då gör jag dessamma jag har gjort saker väldigt många andra har gjort och jag är den enda som blivit bannad och inte ens dem det tycker jag e lite konstigt. Jag vill r:pa på en hög nivå nu därför jag läger ner mycket tid på denna bann överklagan. och vill speal unive igen för helt ärligt alla andra servar e skit denna servern e den bästa servern jag spelat på. Sammanfattning jag ska köpa krim om jag vill bli krimminel jag ska inte ha saker jag inte får ha om jag inte är krimminel jag ska tänka gör man såhär iverkligehten och inte göra saker andra gör bara för jag tror att man får göra så för dem andra gör det. Som sagt jag vill börja om på r:pandet och börja påen ny karaktär r: pa på en hög nivå och följa alla regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. gjortmassa misstag under en periosd sen när jag gick in såg jag bara att jag var permanent bannad. men vill komma tillbaka nu efter 3 månader för att roleplaya seröst

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel körde krim utan krim. Följer inte reglerna som jag ska följa lyssnar på ad andra folk säger m.m som sagt jag vill börja om r; pandet på en hög nivå och börja om. och att det blir combat logging e för att jag spelar på en dell laptop och det brukar krasha ibland men jag har åtgärdat det problemet nu så det ska nog inte hända.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag gjort och har lärt mig nu efter att det är orealistiskt och göra dem saker jag har gjort till exempel powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? läst alla regler och köpt krim om jag vill vara krim.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag väldigt mycket och vill komma tillbaka nu och rpa seröst då jag har läst alla regler om igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

oj ber om ursäkt för smiles det ska stå rp : a igentligen men om man drar ihop det kommer det bli smilies.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka