Nekad Natte_Bi | Medlem ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Natte_Bi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ankwan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Natanael Åberg

Vad är ditt discord namn? Natte#3856

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Draymond Jean och han är 20 år gammal. Han är född i djungeln i Afrika och är van vid att jaga och åka runt på motorcykeln i Afrika. Han gillar att spendera tid med sin familj speciellt sin pappa som brukar vara ute och jaga med honom och köra motorcykel. Hans pappa var med i ett afrikanskt gäng som Draymond tycker är mycket intressant, nån dag vill han också vara med i ett gäng. Men när Draymond var 9 år gammal hände en riktigt tragisk händelse Draymond hans pappa och mamma var ute på en mc utflykt och Draymonds mamma körde en motorcykel, Draymond och hans pappa satt på en egen. Dem åkte riktigt fort på motorvägen och sedan fick Draymonds mamma fick idéen att köra upp motorcykeln på bakhjulet i ungefär 150km/h då började motorcykeln hennes wobbla och hon flög rätt in i en lastbil och tyvärr avled framför Peters ögon. Draymond vart grovt deprimerad efter händelsen och kunde inte sova på flertal nätter. Men sen en dag när Draymond var ute och jagade så träffade han på en tjej ute i skogen som var med i samma jagar lag som honom. Dem började prata om olika saker framförallt om motorcyklar och liknande. Draymond fattade intresse för henne riktigt snabbt och de gjorde hon också. Efter några veckors pratande så valde dem att bli tillsammans och sen nån månad efter det var Draymonds tjej gravid. Nu bor Draymond i ett hus ute i skogen med sin familj och har fortfarande en dröm om att va med i ett kriminellt liv. Han är lugn men kan bli riktigt förbannad om nån förnedrar han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att dels kunna få tillgång till jobb. Jag har rpat mycket innan och kan är mycket erfaren. Jag vill bidra med bra och roliga scenarion. Man behöver inte vinna ett scenarion för att det ska vara ett bra scenario. Vill ta rp på en ny nivå och vill därför bli medlem. har även bra impuls kontroll vilket kommer underlätta. Jag tänker alltid efter innan jag gör något. Jag kommer göra allt i min makt för att få så bra rp som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt mycket spelare och det gör det roligare. Jag har även hört att det är en mycket seriös och bra server.

Hur hittade du Unive? Jag har hört från mina kompisar och har sett från twitch och tiktok.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa så bra scenarion som möjligt och bli bättre på att rpa. Samt skapa feta scenarion där både jag och dom andra i scenariot har kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att skaffa mig ett jobb och en karriär inom det. T.ex bygga upp kontakter ett kompisgäng, bara ha jävligt kul med många scenarion och fet rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfälligt

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka