Nekad Natte Johansson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Natte Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Natte

Vad heter du på discord? Natte#3230

Ange ditt födelsedatum 17 Augusti 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka är att Unive är en stor server och varenda dag så kommer det in nya personer som vill spela, bli medlem och få jobb för utan medlem så kan man inte få jobb. Jag tänkte att jag ville bli medlemskap ansvarig för att hjälpa till servern att få in personer som ansöker för att kunna rp:a och få jobbet dom vill ha. Såklart så ska jag försöka få in folk som försöker med deras ansökan och tar det på allvar för jag vill göra servern till ännu bättre server än vad den redan är. Jag är dock aktiv så jag kan gå igenom ansökningarna och ta intervjuer nästan hela tiden.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig för att jag kommer vara aktiv i både Forumet och Discorden och kunna ta så mycket ansökningar/intervjuer som möjligt. Jag kommer ta ansökningarna och intervjuer seriöst och moget, jag kommer vara trevlig och inte otrevlig för om någon kanske har en dålig dag så ska man inte göra den värre. Istället så kommer jag visa glädje och bra intryck för de nya som vill bli medlem på Unive. Jag ska hålla koll på att personen kan reglerna och har läst dom ordentligt samt svara på frågorna utförligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött, Om du vill att en annan person ska visa dig respekt så ska du också visa personen respekt. Jag vill bli bemött på ett bra sätt då ska jag också bemöta personen på ett bra sätt. Om personen du har intervju med är kanske på en dålig humör då ska man bemöta hon/han snällt och försöka göra så hon/han mår bättre istället för att låta sur.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle påverka servern genom att godkänna seriösa folk, som har läst reglerna ordentligt och skrivit bra ansökan och även vet hur man RP:ar seriöst! Som jag sa tidigare att jag kommer ta ansökningarna och intervjuer seriöst och moget. Jag ska se till att jag tar in personer som verkligen visar att dom vill bli medlem och att dom kommer följa reglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska kunna alla regler eller i alla fall dem flesta så man vet vad man inte ska göra för att bli varnad/kickad eller bannad. Jag tycker också att folk ska ha bra karaktär bakgrund för det gör RPn mycket mer spännande och även intressant!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att som medlemskap ansvarig så ska man vara så aktiv som man bara kan för att ta in dom som vill bli medlem här på Unive. Jag skulle också ta min fritid att kolla igenom ansökningarna eller om någon behöver ta en intervju. Samt så ska jag respektera andra när dom tar deras intervju så jag inte stressar dom.

Hur ser din aktivitetet ut? Är aktiv varje dag från 16 till 20 eller det kan finnas dagar där jag behöver ta min tid för plugg eller gym samt familjen.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka