Accepterad Natte | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Natte

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
260
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198826283255/

Ditt Hex-ID: 1100001339e60f7

Vad är din discord tagg? natte32

Vem var det som bannade dig? Eliasnya

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror inte utan jag vet varför eliasnya valde att banna mig och det var för att jag lämna när några grabbar från ett gäng som var rivaler till gänget jag var med skulle åka till ett ställe för att dumpa mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte riktigt vad syftet med uppdraget var, eftersom medlemmarna i det gänget jag var med sa att jag skulle hoppa in i bilen, men de sa inte varför. Antagligen var det för att försöka få tag på några från det gäng vi har konflikt med och försöka komma fram till en lösning så att kriget skulle avslutas. Vi lyckades få kontakt med några från det andra gänget, men det ledde till en biljakt. De körde in mellan två byggnader och bilen jag var i följde efter. Vi såg att medlemmarna från det andra gänget hade stannat och hoppat ut ur sin bil, och precis när föraren i bilen jag var i tänkte backa, så dog både jag och föraren. De stod redo med vapen. Jag tyckte att det var för jäkligt att det slutade på det här sättet. Jag låg kvar död i bilen ett tag, men sedan valde jag att lämna när de höll på att dumpa mig. Om jag ska vara ärlig finns det ingen specifik anledning till att jag lämnade. Jag hade bara en Taurus, som alla säger är skitlätt att få tag på, men jag lämnade för att jag bara inte orkade, vilket är väldigt fel av mig eftersom jag förstör för andra. Några minuter efter att jag lämnat fick jag meddelanden om att jag hade förstört scenariot och att jag skulle hoppat support, men jag hade redan stängt av allt och orkade inte logga in igen, så jag ignorerade det helt. (Video på händelsen: https://streamable.com/v61e7e)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt jag som gjorde fel, jag bröt mot regeln 4.1.g alltså combat logging. Jag cloggade inte för att behålla min taurus utan det var mest på grund av min frustration. Helt ärligt så vet jag inte vad som gick genom minnet utan jag ville bara dra. Jag har precis kommit tillbaka till fivem igen efter 6-8 månader och det första som ska hända är det här, något jag inte var redo för. Jag insåg att det var extremt fel av mig att clogga sekunden efter jag gjorde det, jag visste att det var väldigt grovt. Jag är inte den typ av spelare eller som ni kallar för problemspelare som gillar att sabba för andra utan jag vill att båda parter ska ha det roligt, tror man kan se det på min banhistorik och har spelat på unive sedan 2020.

Ja alltså jag har inga argument för det var rätt av elias att banna mig, men vill bara att ni ska veta att jag har precis kommit tillbaka till fivem efter en lång paus och är inte 100% bekväm med dessa nya regler. Jag läste såklart reglerna i förväg men RPn har förändrats och jag var helt förvirrad, men det ska såklart inte vara ett undantag för mig att clogga utan jag måste bara vänja mig till den typ av rp igen.

Som sagt, jag vet 100% att jag gjorde något väldigt grovt och det kommer inte att hända igen. Finns inga ursäkter, det enda jag kan säga är att jag gjorde det på grund av min frustration. I alla dessa år på Unive har jag aldrig brutit mot combat logging regeln, kan hända att jag gör dumma saker men jag tar lärdom och lovar alltid att det inte händer igen, jag håller mina ord.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det grovaste av mina 7 bans är att jag har dupe:at som hände för ett år sedan. Det var verkligen ett stort misstag och jag ångrar det tills idag, på min banöverklagan så lovade jag med heder och samvete att det inte kommer att ske igen och jag höll ordet och håller det tills idag. Tycker att det är väldigt pinsamt att hålla på sådär. Jag insåg redan att det var fel det jag gjorde innan jag blev upptäckt men fortsatte endå att spela istället för att rapportera in mig själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha lite tålamod och låtit dem göra sin grej med min döda kropp, för när jag lämna så förstörde jag scenariot jag vet inte vad dem tänkte göra med min kropp men kanske förmedla till mitt gäng att man inte testar de eller ngt sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja definitivt, det har gått 5 dagar nu och har reflekterat kring händelsen och ångrar det rejält, att jag sabbade inte bara för dem men också för mig på grund av clogg som är en väldig enkel regel att följa. Som sagt, jag är ingen problemspelare och hoppas på att jag får en till chans för det händer inte igen från min sida. Bara för att jag är arg eller irriterad så betyder det inte att jag ska sabba för andra, väldigt barnsligt av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka