Accepterad Natte | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Natte

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
260
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198826283255/

Ditt Hex-ID: 1100001339e60f7

Vad är din discord tagg? Natte#3230

Vem var det som bannade dig? bailybog

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför de valde att banna mig och det var för duping vilket jag förstår och självklart skulle jag också bannat en person som mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i sons klubben och stod AFK tills jag märkte att jag inte var med unive DCn längre för jag hade blivit bannad från den, fick pms av staffen bailybog eller vad han heter att jag skulle hoppa support. Jag sket i att hoppa support och sedan blev mina roller indragna. Därefter så skrev han till mig att jag hade dupat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt jag som gjorde fel och förstår det 100% att duping är skit dåligt och skämmigt att göra (grov pw2). Jag vet inte vad jag tänkte när jag gjorde det, grovt misstag. Jag blev mest tvingad till det av mina polare som gjorde så jag fick massor med tankar om jag skall göra det eller inte.

Anledningen till att jag dupa pengar var att jag orkade inte hålla på med drogställen eller något liknande när jag var solo, efter ett tag så gick jag med GSF (grove street families) och där börja jag köra som vanligt alltså börja hålla på med LSAt eftersom att vi ägde det.

Efter jag hade dupat pengar så köpte jag en import bil eftersom att det var ett mål jag ville uppnå i unive sen 2021 fast jag uppnådde målet på ett jätte dåligt sätt, som sagt genom att dupa pengar. Efter import bilen så köpte jag 1-2 vapen och resten av pengarna behöll jag till mig själv. Jag hade dupat till cirka 5-7 miljoner om jag minns rätt vilket är en stor stor summa av pengar med den ''nya'' unive ekonomin.

När jag dupa så var tanken att inte förstöra ekonomin genom att dupa till flera hundra miljoner på servern utan mest behålla pengarna till sig själv. Jag försökte att vara försiktig med hur mycket jag spenderar för som sagt så ville jag inte förstöra ekonomin på servern så det blir en pengar wipe eller något liknande. Men såklart så förstör man redan ekonomin på servern till och med om man behåller pengarna till sig själv, det är som att printa hur mycket pengar som helst och sedan förvänta sig att inget kommer hända.

Sedan när bevisen kom efter en månad att jag dupa så försökte jag spela som att jag inte visste vad det var för att jag ville inte bli bannad. Fast det går inte att ljuga när det finns loggs på det jag gjort, man borde inte ens ljuga till staffs utan vara helt ärlig. Jag ville först rapportera in att jag dupade fast jag var rädd för konsekvenserna.

Riktigt dumma beslut jag tog och ångrar allting nu, jag har kört i Unive sedan 2020 alltså multistaden. Körde också på minecraft servern multipvp. Jag hade aldrig tankar om duping eller liknande innan allt detta hände, jag tycker om Unive och har alltid gjort det. Skulle aldrig gjort något som skulle förstöra servern på något sätt. Stort misstag jag gjorde och förstår det 100%, med heder och samvete så kommer det att aldrig hända igen. Hoppas på att jag får en chans till att spela på servern. Jag förväntar mig inte att bli unbannad men vill bara att ni ska veta att Unive är en server som jag kände mig mest bekväm i.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Eftersom att forumet blev resettat eller hur jag ska säga det så ser jag inte mina banöverklagan längre så jag kommer inte riktigt ihåg, det var ganska längesedan. Vad jag kommer ihåg är att jag blev bannad för suntförnuft, jag kolla igenom en bagagelucka vid ett drogställe. Jag lyckades att bli unbannad genom en banöverklagan och support samtal, förstod felet jag gjorde och gjorde aldrig det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja definitivt, att inte ens tänka på att dupa och försöka få samma nettovärde som Pablo Escobar och definitivt inte ljuga för staffsen. Jag borde ha märkt att före eller senare så blir jag fortfarande fångad och att det går inte att gå ut från det här, helt enkelt rapporterat in mig själv till och med om jag märkte att det var försent.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%, Det har gått flera veckor sedan min ban och har suttit här uttråkad med tankar om varför jag gjorde det. Jag vill be om ursäkt, duping och lögner till staffs kommer att aldrig hända från mig igen. Jag visste att det var en av de värsta sakerna man kan göra på servern fast helt ärligt jag vet inte vad jag tänkte där, det var bara mycket press och tankar. Att jag skulle vara kvar efter duping och att ingen skulle märka, vilket skämt. Jag vet att det går till såhär ''en gång dupare, alltid dupare'' eller liknande, men jag är inte sådär och det kan jag lova.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Antar att det var @bailybog som banna mig eftersom att det var han som pma mig om att jag hade dupat.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka