Accepterad Natne | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Natne

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136874538/friends/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Natne;)#8449

Vem var det som bannade dig? vet inte det står inte

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: suntfönuft ~SecretM. Återstår: 19 dagar 23 timmar 21 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gick in på polis stationens privata parkeringen vilket var dumt av mig och jag skulle tänkt till om detta skulle hänt i verkligheten skulle jag gått in på polis stationens privata parkeringen, nej såklart jag inte hade det jag agerade snabbt och tänkte att det är ok eftersom det är ok på vissa servrar och jag e ny men jag tycker det var lite bra att jag blev bannad kanske inte i 20 dagar fast om jag skulle blivit bannad i 1 dag så skulle detta vara lite näringrikt eftersom jag lär mig med tiden jag ber om ursäkt om kommer inte göra om eftersom jag lär mig av mina misstag. sorry

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på marja lisa och skulle upphämtad av min kompis när han säger i dc att hans bil e stulen då springer jag över till polis stationen för att anmäla men påvägen till polisen så träffar vi en kille som har en m2 exakt som min kompis vi frågar och kollar och vi känner igen registreringen vi frågar lite fråger och testar att låsa bilen och det funkade då visste vi att det var min kompis bil därefter blir han med min kompis bil nojig och kör iväg då springer vi över till polis stationen där vi vill lägga en anmälan men när vi kommer fram så ser vi inte en enda polis bil vi går in och kollar fast det var låst då säger min kompis att han tror att någon sitter i bilen på polisens privata parkering btw han säger det i dc jag går och kollar för den bra kompisen jag är fast när jag har precis kollat och ska ut blir jag bannad jag vet att det var dumt och detta skulle ju inte jag göra i verkligheten så vet inte varför det ger mig rätten att göra det här jag är ledsen för det jag har gjort och detta kommer aldrig hända igen för att man lär sig av sina misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle sagt att det inte var en felaktig ban fast jag tycker inte jag ska bli bannad i 20 dagar jag ångrar det jag har gjort enormt faktiskt jag skulle absolut blivit bannad fast i 1 dag kanske jag tycker själv jag har gjort fel och har man det så ska man bli bannad så man hinner tänka över felet du har begått och vad du egentligen skulle ha gjort det var dumt och om ni ger mig chansen att rpa igen så ska ni se att det kommer skötas till 110procent det kan jag garantera.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för att jag körde på motorvägen och krockade med en bil och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra för då var jag nästan helt ny till spelet jag tror jag hade spelat 30 min innan eller något sånt och den var i 10 dagar och jag har lärt mig av mina misstag för att då visste inte jag hur jag skulle agerar men nu vet jag det och det har jag lärt mig enormt mycket på denna bannen så jag fick innan var nästan bra för jag hann lära mig hur jag skulle agerat och nu är jag nästan tacksam för att jag blev bannad i 10 dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut jag hade agerat mer som verklighet och det jag skulle gjort annorlunda vart att försöka nå polisen på ett annat sätt än att gå till deras privata parkering jag skulle skickat ett sms på regplåten och anmält det så ist jag har redan funderat på vad jag hade kunnat göra ist och det var det jag skrev, jag misslyckade vilket jag är ledsen för men om jag får en till chans så skulle jag rpa på ett mycket bättre sett och tänka på mitt misstag som en bra sak att jag har lärt mig mycket av det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp mycket att agera mer som verklighet och jag tycker det jag gjorde var fel btw mycket av detta svaret står i den andra frågan. HUR HADE DU KUNNAT GJORT ANNORLUNDA.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka