Nekad NathanTree | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NathanTree

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nathantree

Ditt Hex-ID: 1100001170c365a

Vad är din discord tagg? Nathan.#0792

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? Just nu är det 18 dagar men tror det var 20 totalt.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM alall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag började slåss mot polisen efter dem kom ikapp mig vid bil försäljaren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skyddade mig själv mot poliserna för att jag inte ville bli fångad, dödade en polis sen bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde typ fel genom att döda han men skulle inte säga att det var värt en ban. Det är eftersom att jag hade en anledning för det, alltså rp. Som jag förklarade innan så ville jag bara skydda mig själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror inte jag har blivit bannad från den här servern förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit mig själv bli arresterad eller stoppa min bil när polisens sirener var på. Jag fortsatta dock köra pga att bilen var stulen vilket ledde till fighten där jag blev avstängd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart men jag tror fortfarande att jag inte förtjänade en avstängning utom ett högre fängelse straff för att döda en polis samt att stjäla en bil.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka