Nekad Nathalienico | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nathalienico

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198130384057/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nathalie Nicole

Vad är ditt discord namn? Nesimah#1906

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hayley Johansson. Hon är en glad och social tjej på 28 år. Uppvuxen i Stockholm men bor numera i småland. Har haft ett tufft förflutet och en tuff uppväxt så hon dragit sig till den kriminella världen. Hon är annars en trevlig och snäll tjej som älskar att lära känna alla möjliga nya individer i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för alla mina vänner är det. Det hade varit super kul att få spela tillsammans med dom! Jag vill bli Whitelist också då jag upplever att jag spelar med mycket mer seriösare människor.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle gärna vilja bli listad då de flesta av mina vänner är det, och vill gärna Rp tillsammans med dom. Hade varit super kul. Streamar också på twitch och det hade varit kul att kunna göra lite mer som man har möjlighet att göra när man är listad. :)

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att lära känna nya människor, ha kul tillsammans med mina vänner. Jag kommer ansöka om en kriminell roll. Kommer sedan gå in i ett gäng tillsammans med mina vänner. Mitt mål med rollspelet är att utvecklas och växa inom min RP karaktär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen server alls.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka