Nekad Nathalienico | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nathalienico

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198130384057/

Ditt Hex-ID: Steam: 11000010a23ccb9

Vad är din discord tagg? Nicooo#9843

Vem var det som bannade dig? Nizze :)

Hur lång tid var din ban? 3 dagar och 24 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Du har blivit avstängd "För sunt förnuft*

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det blev ett missförstånd. Jag menade aldrig att slå till min föredetta kollega.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på parkeringen och pratade med lite folk. Sedan kom min tidigare kollega Magnus och pratade lite med mig, jag råkade då slå till honom vilket ledde till att han tazade mig. Det var inte meningen att slå till honom, jag och Magnus har jobbat med varandra i tjänst tycker bra om varandra. Sen om det nu hade varit meningen att (slå till honom) så tycker jag att det var en lustig bann, för i verkliga livet förekommer det faktiskt situationer när folk slår till poliser ganska ofta, så tycker att det var en liten för hård bann. Man hade isåfall kunnat rpa på det, att gripa mig och ta mig till förhör istället. Nu va det ju SÅKLART inte meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår anledningen till varför jag blev bannad, men det var ett mittförstånd och jag slog inte till Magnus med meningen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för Lall, och även sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva *Missclick* direkt i chatten, men bad om ursäkt till honom. Det var verkligen inte menat att det skulle bli ett slag mot honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att försöka tänka efter lite mer, innan jag använder alla knappar på datorn. Jag har tedens att råka slå till folk av misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka