Nekad Nathalie Berg | Medlem ansökning [LEON.SG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nathalie Berg

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149759742/

Vad är ditt namn i verkligheten? Patricia

Vad är ditt discord namn? Patti_paddiy09/Nathalie Berg#3524

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Nathalie berg heter min karaktär. 21 år gammal och är född i Sverige. Hennes familj lämnade henne för att de tyckte att jag var för feg och tyckte att de inte vill ha henne. Hon har ADHD men på lätt sett. Hennes ADHD på verkade i skolan. Hon hade svårt att consentrera sig på lektionerna och de gjorde så att hon fick lite sämre betyg. När hon blev 21 år då ansökte hon till Postnord där hon fick sitt första jobb. Det gick ganska bra för henne där och efter ett tag bytte hon jobb till Reporter. Hennes intresse är att resa runt och bilar. Hon har rest i i olika städer men hon tyckte bäst om Unive city. I unive city bor hon där nu med hennes Kompis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill kunna få tillgång till ett whitelistad krävande jobb, För att där förekommer det mer scenarion och bättre RP. Även för att bidra med glädje till servern och försöka höja nivån av Rpandet. Även för att det finns bra spelare som kan rpa men även snabb respons av staffs. Också för att på denna servern blir man respekterad fast ens ålder, bakgrund osv så länge man kan beete sig. Och jag vill hjälpa folk som har frågor angående servern osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en stor och väldigt bra server, överallt hör jag folk som säger att Unive är den bästa svenska Fivem RPn. Jag tycker också att folk verkar väldigt trevliga här och att alla har det väldigt kul och att det är en bra och seriös rp. Trevliga Staffs, härligt community.

Hur hittade du Unive? det är den största servern i Sverige så den är ganska svår att missa

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en karaktär som har ett liv, ett eget jobb, har kompisar och ett eget hus och så Jag skulle vilja bli kriminell, eller något annat jobb. Men också att utveckla både min och medspelares RP Nivå, att servern blir större, att folk har kul och att jag själv har kul. Att andra får en känsla av att det är bra RP och mig själv också.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utvecklas, få nya vänner, bli en del av Communityt och ha folk jag kan snacka med som är trevliga och snälla. En härlig server att hänga i och utvecklas både som mig själv som person och också lära mig från andra kompisar i servern. Skapa nya minnen och ha väldigt kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag har förstått , kommer icke tjata eller be om att få ansökan läst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka