Nekad Nathalie Berg | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nathalie Berg

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149759742/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Patricia

Vad är ditt discord namn? Patti_paddiy09#3524

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Hon heter Nathalie Berg och är 21 år gammal. Hennes känslor om unive city är ganska bra. Hon kommer från USA men har ingen dialekt. Och när hon blev 20 då flytta hon med sin familj till Unive city. Hon gillar unive city ganska bra och tycker att hon kommer stanna där. Hennes intressen är att resa och bilar. Hon har rest runt unive city och hittat fler vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är snäll mot alla. Hjälper folk om de behöver och vet reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är mycket folk som är aktiva och många bilar. Det är inga bilar från tillexempel Gta story mode elr sånt

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min kompis som spelar ganska mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli lite bättre på det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli bättre på rollspel och att få andra spela det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka