Accepterad Nataiva2009 | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nataiva2009

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199051024395/

Vad är ditt namn i verkligheten? Natalija

Vad är ditt discord namn? nataiva2009#1297

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2009

Berätta om din karaktär. Natalija Axelsson, 21 år. Natalija föddes både smart och efterbliven. Hon blev mobbad i skolan på grund av att hon var efterbliven, när hon var mobbad så satsade hon mest på livet och inte på att skaffa några kompisar, men nu kommer hon försöka få kompisar efter dom tuffa delarna i livet. Hon tycker inte om särskilt många saker men bilar och kriminella saker är nåt hon är intresserad av. Hon brukar vara mest på bra humör förutom när hon mår dåligt eller har haft en dålig dag, när hon är på bra humör så kan hon vara ganska rolig men då kan det hända massa dumheter runt henne. Hennes dröm är att jobba som securitas, hon kommer inte göra lika många dumheter som securitas, hon kommer beter sig allvarligt i såna situationer som securitas brukar vara i, därför vill hon jobba som det. Det kan hända att hon är lite smått kriminell med sin körning, hon lärde sig aldrig köra ordentligt så hon fuskade på provet, därför kör hon som en galning på gatan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde få bli medlem för att jag kan förtjäna det genom att följa alla regler som finns, kan vara mogen och ha en bra rollspel nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har också ett par vänner som kör på servern. Dom säger att ,ånga bra personer som kan rollspela bra och som kan bete sig allvarligt i rp:n, därför valde jag att köra på denna servern

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina kompisar, 'Lil'póntu$ och tjockis_billy tipsade den för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har mål med att bli så himla bra på rollspel. Jag vill kunna lära mig av folk hur man kan rpa ännu bättre genom att göra scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just nu har jag har mål att bli medlem och att ha många beröm av mitt rollspel. Jag vill skapa roliga scenarios och göra den bästa rp för alla så alla kan njuta av rpn

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, men så fort jag blir medlem på Unive så kommer jag inte vara aktiv på dom andra servrarna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka