Accepterad Nat_ | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nat_

Medlem
Meddelanden
664
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188032278/

Ditt Hex-ID: 1100001492e3b10

Vad är din discord tagg? Nat_6920

Vem var det som bannade dig? 320 tror jag

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-17 201544.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det blev ett missförstånd var ej tydlig med varför jag skulle lämna unive ett tag så då antar jag att 320 fick en annan uppfattning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade fått höra av en vän att något skulle hända inne på wombat discord servern och blev nyfiken och gick med för att kolla vad som hände, när jag väl joinar dc servern då får ja upp en notis att trippy började streama, fastnade på streamen och glömde helt av att jag va kvar i dc servern tills de blev försent, då ser jag att jag blivit skickad ur unives dc server, då skrev rozzi till mig och frågade om jag lämnade för att gå med wombat och skrev till henne att jag absolut inte skulle byta server utan behövde en paus för att jag hade mkt i mitt liv och att jag glömde av att jag frf va kvar i discorden och blev skickad men att jag bara behövde en paus från rpn helt, min mening va inte att byta server utan ville bara kolla vad som hade hänt då jag såg att det va kaos, och som sagt precis när jag skulle lämna dcn va det försent, och allt blev missförstånd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel av att ens gå med den dcn och kolla vad som hände och att jag bara inte borde brytt mig om dramat som pågick

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig fått en ända ban på unive då jag kan reglerna och varit en trogen spelare på servern sen 2022, detta blev bara ett stort missförstånd som jag nu försöker lösa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut, hade bara kunnat låta bli och se vad som pågick i den discorden

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut, att bara skita i vad som pågår om jag ändå inte har något med det att göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka