Nekad NastY | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NastY

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198884759799/

Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? Nasty

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter frank wagner och är 20 år gammal han gillar droger och är före detta kriminell och använder droger nu men han ska försköka sluta med det och bli ksk en polis men han gillar brudar och drika men mest så är han med ett gammalt mc gang som kallades för red mc och det var ett kriminellt gang som använde droger och vapen och skada andra som hade skadat oss och så slutade det med att alla i mitt gang fick fängelse

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag ska kunna få ett bätter job och jobba där det behöver anställda ochj så kan jag hjälpa dom som behöver hjälp med att få mer anställda och så hjälper jag folk med rpt och vilkl att man ska få mer anställda och kunna ha mer kul på jobben

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? efer jag tycker om dena surven mer en alla dom jag har körat på förut och kunna rollplaya mer

Hur hittade du Multistaden? för att det ska bli ett roligare rp och så man kan ha litte mer whitlistade spelare för om det blir mer whitlistade spelare så kan man göra så att serven blir whitlistad och så kommer man få mer säriösa spealre med mer whitlisatde folk

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna få serven så att det blir fler whitlistade spelare och vissa vad man ska göra som en bra spelare

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka