nassora | Whitelist ansökning (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nassora

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: nassora

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198151364008/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nassora

Vad är ditt discord namn? Nassora#1027

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 1999

Berätta om din karaktär. Anwar är född i Sverige och har sista månaden i gymnasiet. Hans föräldrar kom till Sverige år 1990 för att det blev krig i deras hemland. Anwar är duktig i skolan men han har dåliga vänner runt om honom som försöker ta in honom för och göra olagliga grejer. Anwars pappa dog när han blev 12 år och just nu bor han ensam med hans ensamstående mamma.

Hans mamma jobbar som en receptionist på ett gym och får inte så bra betalt. Därför jobbar Anwar sidan om hans skola för att tjäna lite pengar och försörja sin mamma. Just nu försöker Anwar att spara pengar för att kunna ta körkortet. Anwars dröm är att bli polis i framtiden men han har dåliga vänner som försöker få in honom i det olagliga sidan. Anwar brukar hänga med hans två andra kusiner, Ahmed och Adam. Hans kusiner försöker alltid att få in honom och göra dåliga grejer men han försöker att inte göra det. Istället så försöker Anwar att göra hans två närmaste kusinerna till bra människor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ni ska välja just mig för att jag är en bra rollspelare som har erfarenhet. Jag tror även att jag kommer tillföra mycket med mig som jag har lärt mig i andra servrar. En annan anledning till varför ni ska välja just mig är att jag ser till att alla jag rollspelar med ska ha det roligt i servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Svar på förra frågan.

Hur många timmar har du på FiveM? 100 h plus

Hur hittade du Multistaden? På nätet.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

fin ansökan.
Hoppas du trivs på Multistaden.
Godkänd till Whitelist :)

Tillbaka