Nekad nasriissa07 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nasriissa07

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gipsydog1/

Vad är ditt namn i verkligheten? nasri

Vad är ditt discord namn? gipsydog1#1759

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Ward Yoman och han är 35 år gammal. Han är uppväxt i Kiruna där bodde han med sin mamma och pappa tills hans far bestämde sig för att flytta till finland när Ward var 5 år gammal, sen dess har han inte haft sån super bra kontakt med han. Han fick sitt första jobb som var ett sommarjobb på en bilfirma när hon var 17, där fick Han lära sig att hantera bilar & fick erfarenhet inom just bil-branschen som Han antagligen inte skulle fått om han inte sommarjobbade där. Hennes mamma hade det tufft med pengar så hon bidrog med 5 tusen kr för att hon inte skulle ha det så tufft. Därifrån har hon lärt sig att man inte ska tänka så mycket på hur stor summa pengar man har utom att det spelar mest roll att man överlever månaden 58000:- i månads lön eller 15000:- du klarar dig och det är det viktiga. Under Hans skoltid så vart han rätt så mobbad på grund av att Han inte hade dom nyaste kläderna eller dom nyaste skorna.
Han lärde sig snabbt att inte bry sig om vad andra tycker om Han för det enda som spelar roll är han egna tankar. Han är även en social, trevlig och bjudande person som har ett stort intresse för bilar. Lenny har lagt ner sitt liv i sitt förra jobb som bilmekaniker eller bilstylist kanske låter bättre. Hennes planer är väl att försöka skaffa något liknande i staden alltså att försöka få en plats hos hos falck men om det inte skulle funka så kan Han tänka sig jobba på polisen/mekonomen eller något annat liknande.
Där kommer Han visa sin sociala & trevliga sida som förhoppningsvis hjälper Hans lära känna nytt folk och få nya vänner. Han är rätt tålig men om nån står och håller på att jävlas med Han ett bra tag så kan det bli så att Han skriker tillbaka. Han har inte så många fobier men en utav dom är att Han är extremt rädd för höga höjder samt att Han inte gillar små och trånga utrymmen. Han värdesätter vänner högre än pengar, visst han vill ha så att man klarar sig för den kommande månaden men det är inget Han sitter å stressar över..................

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med roliga & utvecklade scenarion.
Jag kan även bidra med social rp och BRA RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker om erat koncept på servern. Typ som , olika gäng, poliser, ambulanser, mekonomen falck postnord m,m /// Jag har en några vänner som spelar där och det är en väldigt bra svensk server med mycket folk med bra rp. Jag har också tyckt det har varit väldigt roligt de 1-sta månaden . och jag har sett många streamer som spelar just på denna server.....

Hur hittade du Unive? JSQ KHA — Idag 18:56 jag har tittat på många streamers som just spelar på denna server så jag har frågat vilken dom spelar på för att jag också ville spela på denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utvecklas inom rpet & tycker att man alltid kommer kunna utvecklas inom rpet, det finns inget rätt eller fel om vi tänker med sunt förnuft såklart. Komma på nya ideer & bara ha jävligt kul roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som mål att uppnå är väl egentligen inget jag tänkt så mycket på, jag vill träffa sköna trevliga personer & försöka skapa roliga, stora & utvecklade scenarion där många får vara med./bli falck arbetare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej de är jag inte

Tillbaka