Accepterad Nash | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nash

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198381492967/

Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef

Vad är ditt discord namn? Nash#6154

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2000

Berätta om din karaktär. Jag spelar en karaktär som heter Yosef Almahdawy. Yosef är en 21-årig pojke som är född och uppvuxen i flera städer. Som person är Yosef en mycket vänlig, vänlig, ihållande och nyfiken person som gillar att chatta och träffa nya vänner. I staden är han redan en mycket populär person. Han letar efter ett stabilt och lönsamt jobb. Han är mycket intresserad av motorer och alla olika fordon. Yosefs händer är mycket bra och de blir smutsiga då och då. På fritiden gillar han att åka och glida med sina vänner. Ibland kan han bli rörig för att han växte upp i en flerstadsundervärld, och nu försöker han komma ur denna situation och bli en vanlig kund. Jag kommer att spela Yosef, som har en självsäker och aggressiv personlighet, och försöka förbättra hans personliga egenskaper. Jag vill inte spela Yosef som andra karaktärer, men göra några bra saker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är riktigt bra på RPA, jag kommer att bidra till en god utveckling av RP och intressanta scenarier, och jag vet hur man ska RP, som polis och andra saker, jag har mycket kunskap om flerstad. Jag kommer också att hantera rdmar, vdm, etc. enligt reglerna, och jag har mycket erfarenhet inom 5 miljoner Jag spelar inte för pengar, makt och bilar utan för RPN. Jag kan också bidra i bra scenarier: som en person som inte låter servern bli tråkig kommer jag att vara en snäll och vänlig person och jag kommer att följa serverns interna regler. Jag tycker att det är intressant och det är vitlistat, om du är vit kan du göra många saker eftersom jag har spelat mycket i multistad, men om jag är vitlistad kan jag börja mer För att spela har jag sagt till alla mina vänner att köra i multistad är en bra server för detta. Jag kommer att ta hand om alla som spelar i flera städer och få dem att må bra. Jag kommer att ansöka till polisen, och då kommer du att få mer hjälp, och det kommer att bli mer intressant och hjälpsamma.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Med tanke på servern som min vän sa till mig, tycker jag att det verkar vara en mycket bra server. Jag letar efter en seriös server på grund av RP spelar jag och servern jag spelar, för alla är lika seriösa som i verkliga livet. Jag kommer att göra mitt bästa för att sprida glädje och skratt till alla invånare i Multistaden. Jag är en mycket social och pratsam person och hoppas kunna överföra den till den här servern också!

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommendera den och den är riktigt najs!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag hoppas kunna hitta ett jobb och kunna leka med mina vänner, och mitt mål att jaga mig är att jag ska vara bra och ha kul, ständigt utvecklande scenarier, men bara jävla glada. Och sedan långsamt, men var noga med att bygga min kille, beter sig bra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det här är min första server, men min vän sa alla regler, så jag läste dessa regler innan jag gick in eftersom jag inte vill bli utestängd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka