Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198381492967/
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef
Vad är ditt discord namn? Nash#6154
Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som är i sina 20s. Han gillar att jobba och känna pengar men han älskar att köra bil. Han vill gärna bli whitlistadad då han är intresserad i att jobba inom securitas.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag skulle kunna jobba som vakt och detta gör även så att servern blir till en bättre plats att chilla på.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag kan bidra till ett bättre samhälle och jag kan jobba
Hur hittade du Multistaden? mina vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jobba, känna pengar och hänga med vänner.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef
Vad är ditt discord namn? Nash#6154
Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som är i sina 20s. Han gillar att jobba och känna pengar men han älskar att köra bil. Han vill gärna bli whitlistadad då han är intresserad i att jobba inom securitas.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag skulle kunna jobba som vakt och detta gör även så att servern blir till en bättre plats att chilla på.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag kan bidra till ett bättre samhälle och jag kan jobba
Hur hittade du Multistaden? mina vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jobba, känna pengar och hänga med vänner.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej