Nekad Nash | Ansökan till Servervakt [Acho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nash

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef Almahdawy

Ange ditt födelsedatum 29 November 2004

Vad heter du på discord? Nash#6154

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 17:00-22:00
Tisdagar-Torsdagar: Beroende på skola men typ samma som måndagar!
Fredagar: 18:30-02:00
Lördagar: 15:00-01:00
Söndagar: 15:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bidra med satt servern kommer bli ännu större och roligare rp. Få bort alla lallare och lära upp nya rpare.
Jag skulle hålla koll satt folk gör rätt för sig satt alla får samma chans inom rp. Satt folk inte bryter regler och satt folk inte kränks och satt folk trivs på servern. Även så vet jag att mycket tjejer kränks och blir behandlade dåligt och det blir jag riktigt irriterad på. Jag kan inte förstå hur man kan bli så konstig när man träffar en tjej det är en vanlig människa inte en alien. Jag har även ägt egna servar och vet hur man tar hand om staff ärenden och om folk som inte kan bete sig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på Unive då jag älskar att hjälpa till och då jag älskar servern. Många staffs är väldigt trevliga och skulle vilja lära känna dem mer och arbeta tillsammans med dem. Jag vet själv om att jag ser mycket som jag inte kan göra något åt. Jag är oftast van att kunna hjälpa till men känns svårt när man inte kan. Jag brinner för att alla ska må så bra som möjligt och vet att jag kan få vem som helst på humör.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vet att jag kommer bidra med mycket skratt och kärlek. Jag bryr mig alltid om personer och är alltid snäll och pratglad. Känner en person sig nere så kan jag inte ta det utan jag gör allt i min väg att hjälpa hen. Säger dem ifrån så väntar jag såklart då jag respektera deras åsikt. Andras åsikter är alltid viktigast men man kan inte tacka nej till lite skratt. Jag är även mogen och är bra på att hantera folk på ett bra sätt utan bråk. Såklart så blir det bråk tyvärr när man pratar med folk som inte kan inse att dem gjort fel men oftast så brukar det lösa sig utan skrik och satt alla blir nöjda.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt på servern å jag tycker om att hjälpa till. Jag brinner för att alla ska må bra och att ingen ska känna sig hotad eller otrygg. Folk ska kunna rpa utan några problem och folk som är i vägen och lallar mm.
Jag är mogen och kan hantera stress och även folk som inte kan lyssna. Jag har mycket erfarenhet inom admin ärenden och tycker det är både roligt för att man kan hjälpa till och även att man ser mycket som man inte kan göra något åt. Jag har många timmar inom fivem och vet vad som är fel och rätt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag vet att jag kommer bidra med mycket till servern. Jag är bra på att hantera admin ärenden och är också väldigt aktiv. Jag har många timmar inom fivem och tycker det är roligt Och då jag har spelat på Unive ett bra tag så tar jag ett nytt steg och satt jag kan hjälpa till ännu mer.
Som sagt så kan jag alla regler, men har också en väldigt hög rp nivå då jag kört på många 18+ och 20+ servar.
Jag kommer hjälpa till och göra satt Unive blir en mycket bättre plats.
Jag tycker om servern väldigt mycket och det är alltid kul att hjälpa till lite extra.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan dem flesta. Men ifall det är några nya så lär jag mig väldigt snabbt. Några som jag kan är. /goto [id] Man teleporteras till personen med det id man skriver. /tpm Du teleporteras till din ping på kartan som du markerat. /sqlban [id] Anledning att du bannar någon från servern. /sqlunban /spectate [id] /dv Tar bort fordon. /kick [id] Anledning kickar från servern. /svban [id] Anledning Servervakt ban på 30min. /revive [id] Revivar person med det id man skriver. /freeze Du fryser någon så de ej kan röra på sig. /noclip Du går in i noclip mode. /announce Du skriver ut valfritt meddelande till hela servern.

Är du whitelistad på serven? yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har jag. För ooc ingame och typ resterande var missförstånd!

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka