Nekad Naruto | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ranuto

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Ranuto#4716

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Kevin Paul är namnet han går efter, Kevin Paul växte upp i Stockholm med en alkoholisk fader och en ensam mamma som var tvungen att ta hand om mig själv medans Kevins pappa drack sig själv full varje dag. Under tonårs åren så fick Kevin lära sig nya saker om världen och fick reda på allt hans pappa har tvingat sin mamma att göra under åren han var en unge. Kevin har också fåt intresse om bilar och att sälja bilar så han valde att börja på fordon och transport programmet i gymnasiet och gick ut de 3 åren och kände att han kunde börja jobba redan så han valde att inte plugga vidare på universitetet och redan börja jobba, Kevin frågade om hjälp efter att hitta jobb till sin mamma som inte hade tid med Kevin för hon var tvungen att kolla till Kevins pappa så att han inte dricker sig full, så Kevin visste att han älskade prata med människor och bilar så han kände sig att han kan bli en bilsäljare för det låter han reagera med massor med människor och göra dem glada medans han får lära sig mer saker om bilar och deras topphastigheter etc. Kevin valde att börja jobba på bilfirman och nu är han på väg till att vända sitt och kunna hjälpa finansiera sin mamma som har hjälpt Kevin under alla dessa år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan ta med bra rp till de personer som är runt mig och kommer försöka rpa med min karaktär, jag bryteraldrig karaktär och om jag nu gör det så kommer det vara för jag vill säga något viktig som jag inte har möjlighet att försöka rpa. Jag älskar också att göra folk glada så jag kommer inte försöka göra andra på dåligt humör eller förstöra deras scenarion bara för jag är på dåligt humör etc.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? fokusera på att göra det så roligt som möjligt för alla inblandande i ett scenario, även om det skulle innebära att jag förlorar scenariot.

Hur hittade du Unive? Hittade den genom en streamer som går vid namn (nordixrpx) väldigt skön snubbe. Sedan har jag tidigare varit whitelistad på denna servern men slutat spela Gta under en viss period

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka