Nekad Narre420 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Narre420

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nedim Dzanko

Vad är ditt discord namn? Björnilisaurus#3955

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peps Persson och han har varit intresserad i att bli polis sen barnsben. Han ville helt enkelt bli som sin far och Peps är en godhjärtad man som älskar att hjälpa till. Han är även en snäll person som behandlar alla med respekt. han dömer ingen. Peps har haft det svårt nu på senare dagar då han har fått börja jobba som byggare. Det är inte hans drömjobb och han vill därför ändra på detta och följa sina drömmar. Hans far gick bort för ett litet tag sedan och nu vill han ändra på livet genom att gå i sin faders spår och bli polis. På gymnasiet gick Peps bygg för att han var trött på skolan och ville få jobba direkt efter gymnasiet. Peps var väldigt girig i pengar och nu har han börjat tröttna lite på bygg branschen och vill istället bli polis. Nu efter att han har jobbat i några år känner han sig redo att ta nästa steg till att bli polis. När Peps var liten spelade han också fotboll för Helsingborgs if och han var duktig fram tills han blev 15 då han råkade ut för en ryggskada som förändrade hela hans dröm om att bli fotbollsspelare. Det tog drygt 1 år för skadan att läka och än i dag känner han av den. Efter skadan när han va tillbaka till fotbollen kände han hur alla hade utvecklats och han hängde inte med de längre. På så sett slutade fotbollskarriären och nu vill han uppfylla en annan dröm. Peps har även ett väldigt stort bil intresse och han älskar bilar. Mercedes och Volvo tycker han är de bästa bilmärkena och han kör bara de. Han kan väldigt mycket om bilar och brukar alltid mecka med vissa ruckel där hemma i garaget. All denna kunskap om bilar har han fått utav sin pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till väldigt mycket på denna server. Jag kommer vara snäll och trevlig mot alla och dessutom respektera alla på servern. Jag kommer inte att agera rasistisk eller nazistiskt och se till att andra heller inte gör det. Jag kommer skapa många roliga och bra scenarion på denna server och om jag ser att någon gör något regelbrott meddelar jag staffs direkt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för sig själv och gör det bäst för sig själv och struntar i hur det blir för de andra. Man ska inte agera på det viset och istället tänka på hur scenariot blir och så att det blir bäst för de andra också. Det kan vara att man bara strävar efter att bli störst och bäst på servern och fullständigt bara strunta i hur det scenariot blir för resterande.

Hur hittade du Unive? Jag hittade faktiskt Unive genom en kompis som tipsade mig om att gå med i servern och jag har spelat på servern nu väldigt länge som ickemedlem och nu känner jag mig redo att ta det till nästa nivå.

vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta den muntliga delen lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka