Nappe | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus

Icke Medlem
Meddelanden
2,117
Reaction score
132
Användarnamn: Nappe

Hur gammal är du? 1999-09-22

Vad heter du? Pontus

Vad heter du på discord? Pontus#6734

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela nästintill hela tiden känns det som, det är väl måndagar och tisdagar som jag inte kan spela förrens kl 13ca alla andra dagar är jag tillgänglig hela tiden. Många som är staff nu är i skolan om dagarna där tänker jag att jag kommer att vara till stor nytta då jag kan hjälpa folk även på morgonen/förmiddagen osv.

Vad skulle du göra om du blir staff? Försöka hjälpa alla spelare som behöver hjälp med diverse saker, alltid vara en hjälpande hand liksom, alla som är staff behöver hjälpas åt. Jag vill skapa en gemenskap, där alla ska trivas och tycka det är kul med rp samt att spelare ska känna att dem får dem hjälpen dem behöver :) Jag är en person som är väldigt aktiv, typ hela tiden och anser att det hade varit perfekt då att blir staff och kunna hjälpa alla, för att får en fungerande server där alla känner sig välkomna o så vidare så måste alla får den hjälp dem behöver, och det kan vara svårt att ge dem det, men det är mitt mål att vara så behjälplig som jag bara kan. :) Det är svårt för en person att göra allt, men en person kan göra något, hjälps man åt så kommer man väldigt långt :)

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej det har jag inte varit.

Har du några tidigare erfarenheter? Inte som staff men är villig att göra allt vad som krävs för att skapa en väldigt fin gemenskap samt hjälpa på alla sätt jag kan.

Vad kan du om skripts? Inte så mycket, men är absolut villig att lära mig det som krävs. :)

Senast ändrad:
Hej, jo det gör man igentligen, men det är så att jag ska söka polisutbildningen i Juni, därför jobbar inte jag utan läser upp mitt betyg i Historia1a2 istället. :)

Ok ett tips utväckla dina svar så staff ansvarig ser att du verkligen vill och man ser att du lagt ner tiden

//Elliot

Väldigt bra skriven vänta tills staff-ansvarig ser denna

Vidare till intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka