Nekad Napoleon | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Napoleon

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Napoleon

Vad är ditt discord namn? napol3on#3997

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 1992

Berätta om din karaktär. Hej! Mitt namn är Napoleon är en 30 årig man född och uppvuxen i en förort men tagit vägen upp till toppen inom entrepenörskap. Idag driver jag flera stora bolag i en stor koncern. Jag har blivit Prisad och hyllad i offentligheten utav Carl XLV men har dock aldrig kunnat släppa orten och vuxit upp som rådgivare åt ledande och tongivande inom den undre världen. Grabbarna från födelseorten har hamnat i en situation med ett rivaliserat gäng och Napoleon tvekar inte på att stå längst fram och trycka av om det krävs. Har ett stort hjärta för dem lojala och är den som sätter strategierna för erövringarna. Jag föddes med en trasig familj och sen jag var 10år gammal så har jag fått leva mitt egna lev gjort min egna karriär och blivit ekonomisk oberoende. Jag är en människa som gillar att prata bussines dagligen och ser nya företag som effektiviserings möjligheter och tjäna mer pengar. Idag bor jag kvar i orten och har som sagt mina födelsevänner väldigt nära mig. Nu handlar det om situationen jag skrev där uppe, så allt slit o svett o tårrar jag lagt för mitt emperium kommer jag Rp med åt mina nära och kära samt nya värvningar till gänget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att stämningen kommer va skön, lösa konflikter mellan olika personer och kommer vara korrekt i alla mina val. Kommer få folk att tänka mycket bussines. Folk kommer vilja jobba med mig för att jag är rak och ärlig. I servern kommer jag värva in fler personer som kommer rekommendera unive för alla och bygga ett stort nätverk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? den dagen jag blir medborgare så ska alla nya som kommer in i servern bli välkomnade. Förhoppningvis så har jag det bra ställt då och kommer hjälpa dem med lite kläder pengar och små saker och få dem att vilja va kvar och trivas. Så senare skede kommer dem tycka att jag är en bra person och vilja jobba under mig. Kommer göra allt i min makt för att nå toppen med hjälp utav alla andra också och samtidigt ha roligt.

Hur hittade du Unive? Har aldrig spelat FiveM, en vän rekommenderade så kommer börja spela på bara unive.

Nekad besvara de två sista frågorna lite bättre och ansök igen om 24H!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka